Clematis Fujimusume


Această prezentare necesită JavaScript.

La inceputul primaverii am crezut ca am pierdut-o. Din fericire nu a fost asa si acum mi-a facut 2 flori aproape cat palma de mari si mai are cativa bobocei.

Face parte din grupa a 2-a, din 3 grupe de clematite, adica doar se taie putin primavara varfurile lastarilor.

La mine este in al 2-lea an.

Nu necesita ingrijiri speciale. Ii place sa stea la soare, dar radacina sa ii fie umbrita. Eu am pus langa ea niste caldaruse, ca au foliajul des si sunt si de efect.

Mor de dragul ei 😛

8 gânduri despre „Clematis Fujimusume

  1. Frumoasa floare! Am vazut in comert Clematida la ghiveci, insa nu am cumparat, ca nu am stiut daca rezista iarna. Poti sa imi spui cum se ingrijeste, daca este tot din cele care se gasesc la magazin? Ca am o arcada si caut ceva catarator pentru ea care sa creasca mai repede ca trandafirii. Multumesc!

    1. Astea ale mele sunt lute pe comanda din Germania.Dar sunt la fel ca cele de la noi,doar ca sunt alte soiuri.
      Trec foarte bine peste iarna.La mine au fost pana la -30 grade in Februarie si vad ca au rezistat fara probleme.Cateodata mai pot ingheta lastarii aerieni la unele,dar vor da de jos primavara si cresc foarte repede.

  2. super faina! dar te rog sa-mi spui si mie, tot fan caldaruse, ti le produci singura din seminte (ca am vazut 2 ghivece)? dc da, cand le semeni?

    1. Multumesc Irina.
      Caldarusele se autoinsamanteaza si mai fac si pui singure.dar am si semanat seminte direct in gradina si au rasarit frumos.Totul e sa marchezi locul unde ai semanat,sa il cureti de buruieni si sa ai grija sa il mai uzi.Germineaza cam in 4-6 saptamani si infloresc din al 2-lea an.Infloreste doar in Mai,dar frunzele ofera o priveliste minunata pana toamna tarziu

Lasă un răspuns

