Gradina de legume


gradina mea de legume care, alaturi de gradina de flori, nu ma lasa sa mai stau in casa 🙂    Asta in sensul bun. As sta toata ziua sa fac cate ceva in gradina. De asta sunt si atat de rar pe aici. Acum o sa fug iar sa mai pun cateva rasaduri 😛

Această prezentare necesită JavaScript.

17 gânduri despre „Gradina de legume

  1. o astfel placere de a muncii in gradina, o traiesc si eu- ceea ce ma minuneaza in gradina voastra este vorba pamantului…, Vreau si eu, vreau si eu- spune el…
    …si vad ca voi ii impliniti cererea si-l bucurati prin tot verdele de inceput

    Bine este, bine pe mai departe in gradina voastra…

  2. Foarte frumoasa gradina ai,mare si cu de toate,felicitari pentru toata pasiunea si munca depusa.
    Nu este usor sa intreti o gradina mare ,o spun din proprie experienta,dar rezultatele munci tale te face sa uiti tot,eu asi dormi si in gradina daca asi putea.
    Sa aveti o recolta super bogata si fara probleme.
    Va pup

    1. Multumesc frumos maria.Si mie imi vine sa dorm in gradina :)) Pe Marius il exasperez cateodata ca,dupa ce stau toata ziua sa muncesc in gradina, seara ii spun ca ma duc sa o admir :))))
      Sper sa le mearga bine.O recolta minunata si tie!

  3. Nota 10 pentru gradina.Sa nu lasi fructe pe pomul ala mic(ii stagnezi cresterea) iar la crengutele care au plecat din tulpina principala sa pui niste clesti de rufe(o sa pun maine un filmulet pe canalul meu) sper sa-ti foloseasca.Multa bafta la gradinarit.

  4. Au fost zile frumoase pentru gradina, cu ploi si nori incarcati deasupra ei.Ieri am facut o mica plimbare printre legume, m-am minunat de pamantul umed si o clipa mai indelungata am stat la marginea stratului de rosii. Arata bine, doar unele ma ingrijoreaza, cele ce si-au lasat frunzele inspre pamantul umed- nu-l ating dar stropi de ploaie lovind pamantul au patat frunzele in unele locuri. Acum ingrijorarea nu este asa de mare fiindca plantele inca stau frumos asezate in vatra lor dar in curand prin cresterea lor se vor atinge si atunci va fi mai greu fiindca vor forma un intreg corp iar de o parte a lui se va imbolnavii, se va transmite peste tot. Am privit si restul gradinei, cu multe din legume am ramas in urma, mazarea (pe care ma bucur ca am cultivat-o), dar mai ales spanacul(o mare dezamagire)-sunt principalele motive pentru care am pus in gradina unele seminte mai tarziu decat ar fi trebuit iar rezultatul se vede prin marimea mica a castravetilor, a fasolei si a ardeiului. Pana la urma gandesc ca isi vor face si ele treaba, mai bine sa ma bucur acum de pamantul incarcat de apa al gradinei fiindca stiu ca o seceta va venii si atunci va fi greu.

Lasă un răspuns

