Spuma………crema………


……..sapun

 

Gataaaa!!! Am probat. Pimul din poza, primul probat 😛

Si, cum nu puteam sa imi fac poza singura cu mainile pline de clabuc, o sa va rog sa ma credeti pe cuvant 🙂

Sunt absolut minunate. Spun la plural, pentru ca sunt convinsa, dupa ce l-am probat pe primul, ca si celelalte sunt la fel de bune, cremoase si……spumoase 😛

De cand am inceput sa gradinaresc iar, intru seara in casa si ma spal bine, dupa cae trebuie sa folosesc o tona de crema pentru ca raman cu pielea foarte uscata din cauza pamantului, a vantului, etc.

Eeeeeeee, dar de-acum gata! Am sapun Am sapun cremos si parfumat de la Alexandra, cae nu numai ca spala excelent, dar imi face si pielea atat de catifelata ca uit si sa ma mai dau cu crema 🙂

Multumesc Alexandra 🙂

4 gânduri despre „Spuma………crema………

    1. Daaa,sunt nemaipomenite.Eu am acum pentru o perioada.Problema e ca ma invat repede cu binele si va trebui sa pun bani deoparte sa imi cumpar cand se vor termina acestea :))

  1. M-ainnebunit si pe mine sotia cu sapunuri. Si cumparat chiar si un curs. Nu s-a apucat inca pt ca asteapta sa iasa „aromaticele” mai bine pt a le usca si apoi a le introduce in sapunuri.

    1. hehe.Sotul meu zice ca daca ma mai apuc si de sapunuri,am innebunit de tot :))
      Daca as avea ce-mi trebuie,acum as incerca un sapun cu flori de salcam

Lasă un răspuns

