Sapunurile Alexandrei


  Am primit minunatele sapunuri ale Alexandrei.  Acum mai trebuie sa astept putin pana sale folosesc, dar va pot spune ca au un miros …………mmmmmm, abia astept sa le folosesc.

Revin cu impresii  😛

Multumesc Alexandra.

4 gânduri despre „Sapunurile Alexandrei

  1. Sunt minunate , ti-o spun din experienta. Sa treaca Pastele si-o sa comand si eu o serie. Eu am avut cu lavanda si sapunul gradinarului care chiar e pentru gradinarii care nu pot lucra cu manusi ( adica eu). 🙂 🙂 🙂 Vorba reclamei , „curata si dezinfecteaza” , sapunurile Alexandrei curata si fac pielea fina , fina. Paste fericit va doresc.

    1. Multumesc mult.Paste fericit si tie!
      La sapunuri ma uit in fiecare zi 😛 😛 😛
      David deja mi-a spus ordinea in care vrea sa le folosim 😛

Lasă un răspuns

