Urzica vie – din gradina……..in gradina


Am reusit sa gasesc vreo 400 grame de urzici in zona, asa ca nu am stat pe ganduri si le-am cules, le-am bagat intr-o sticla de plastic de 5 l si apoi am pus apa peste ele, cam 4 litri. Am pus capacul si le voi lasa la macerat o saptamana, timp in care le voi mai agita din cand in cand, dupa care le voi strecura si voi adauga 9 litri de apa la fiecare litru de macerat si voi stropi rasadurile.

Pentru a folosi maceratul ca si insecticid, voi cauta alte urzici si le voi lasa la macerat doar 3 zile.

reteta e preluata de la Vasi careia ii multumesc frumos. 😛 Dati clic pe nume si veti citi mai multe.

6 gânduri despre „Urzica vie – din gradina……..in gradina

  1. Gata, eu am facut o serie, azi o diluez si imi incant legumele :))
    Multumesc ca imi asculti sfaturile si sper sa folosim urzica numai ca fertilizator nu si pe post de vraci.
    Pupici!

Lasă un răspuns

