Chiftelute din legume si soia


Chiftelutele pe care le fac cel mai  des, sunt cele din legume. Din carne fac numai cand am musafiri, pentru ca mi se par mai grele si nici nu ma omor dupa ele.

Insa acestea din legume sunt un deliciu, si calde si reci , si cu mustar si cu ceapa sau usturoi verde.

La astea din poze am pus asa:

2 cartofi mari,fierti in coaja si dati pe razatoarea mare

vreo 200 grame ciuperci fierte si tocate marunt

o mana buna de ceapa verde si cateva fire de usturoi verde tocate marunt si inabusite in putin ulei,atat cat sa se inmoaie bine

1 punguta soia granule

400 grame spanac (congelat) dezghetat si scurs-se poate folosi si stevie

400 grame fasole verde fiarta si stoarsa bine de apa,apoi tocata marunt

3 oua

sare dupa gust

verdeata tocata marunt( eu am pus marar muuult)

pentru cei care tin post, in loc de oua, se pune un cartof in plus si se dau toti cartofii pe razatoarea mica,sau se fac piure pentru a lega compozitia.

Am amestecat toate ingredientele, si am format chiftelute mici pe care le-am dat prin faina si le-am prajit in ulei incins . Pentru a nu ma murdari prea tare pe maini, deoarece compozitia este cam lipicioasa, am luat cu lingura si am pus pe farfuria cu faina, apoi am format, cu mainile uscate, chiftelutele.

Sunt delicioase.Mai ales pentru copiii, mai mari ca cei prea mici nu au voie soia, care fac mofturi la spanac sau fasole verde. 😛

 

 

5 gânduri despre „Chiftelute din legume si soia

    1. Sigur ca poti.Eu fac de multe ori fara soia.Acum am avut o punguta ratacita si am zis sa o folosesc sa nu o mai mut prin dulap 😛
      Eu soia o pun in apa clocotita cu putin delikat si o las sa se raceasca acolo.Apoi o storc foarte bine de apa cu mainile si o folosesc.
      Ideea cred ca este sa se scurga bine apa in care s-a umflat.Nici mie nu imi iesea la inceput.

Lasă un răspuns

