Poza zilei


Primele 3 minuni ale primaverii , in gradina mea: ceapa, usturoi si stevie. Ce poate fi mai minunat ?! 😛

14 gânduri despre „Poza zilei

  1. parca nici nu a fost iarna pe la tine………. usturoi si ceapa am si eu dar stevie inca nu,facem de Pasti in fiecare an sarmale in foi de stevie cu macris…….bune rau,am si conservat stevie la borcan si am facut si de Craciun.

    1. Oooo,daca vedeaai ce iarna a fost,nu iti venea sa crezi 😛 Zapada de peste 3 metri viscolita.Brrr,nici nu vreau sa imi mai amintesc.
      Si mie imi plac mult sarmalele in frunze de stevie………….cu smantana deasupra 😛

  2. Foarte, foarte frumoase! Ale mele arata asa doar cele cumparate din piata, ca in gradina sunt inca mici. Le-ai acoperit cu ceva sau a fost o iarna mai branda la voi? Si zilele astea, cand asteptam si eu sa se mai inalte, a fost asa frig si vant.

    1. Bine ai venit Andreea.Esti tiza fiicei mele 🙂
      Nu le-am acoperit deloc si au avut cam 1,5 metri de zapada deasupra 🙂 Plus ger de crapau pietrele.Insa,toata saptamana trecuta si cealalta,din cauza ca nu a plouat,le-am udat la 2 zile si le-am sapat.De asta au crescut asa.

  3. Te felicit ca ai asa devreme verdetuti in gradina ,poate o sa rizi de mine..dar aici in zona eu nu am vazut stevie..nici la piata si nici nu am auzit sa se cultive prin gradini..sau este o planta salbatica… cum pot sa imi cultiv si eu in gradina? se inmulteste prin seminte..?si de unde seminte?

    1. Bine ai venit Flora.Multumesc frumos 😛
      La mine stevia e pe toate drumurile.La propriu.:P
      Daca vrei pot sa iti trimit cu mult drag cateva radacini sa le pui in gradina si iti garantez ca nu mai scapi de ea in veci 😛 😛 😛 Are o radacina adanca si pivotanta pe care,daca a apucat sa se prinda bine,nu o mai scoti asa usor.Dar e foarte gustoasa.
      Unde locuiesti?

Lasă un răspuns

