Dupa un an


Exact pe 29 martie anul trecut scriam:

https://victoriacus.wordpress.com/2011/03/29/aquilegia-caldarusa/

Intre timp, din semintele primite de la verisoara mea, am o multime de plantute frumoase,  pe care abia la toamna viitoare le voi desparti, pentru ca anul asta vreau sa vad cate si cum infloresc, plus ca am mai cumparat alte seminte,tot anul trecut, care anul acesta sper sa imi infloreasca. Asa ca abia astept sa am ce sa va arat 😛

 

11 gânduri despre „Dupa un an

  1. Din cele cumparate din comanda comuna am si eu patru firisoare din 5 plicuri de seminte! Sper sa creasca, sunt tare curioasa ce culori vor avea! Bafta multa!! Abia astept sa le vad inflorite pe ale tale! Te pup si spor la treaba!

  2. Sa le pui in locuri departate pe cele de culori diferite, Victoria, se corcesc extrem de repede. De-abia astept, sa le vad inflorite pe ale tale, caldarusele sint impresionante si foarte variate. Ale mele au boboci 🙂

  3. Eu ma aptin de la comentari pentru ca sunt tare novice in privinta florilor,abia acum imi fac planuri cu ele si tot caut pe net foto sa vad cum arata si ce imi pot alege pe viitor.
    De gasit gasesc o multime pe net,numai ca eu am nevoie de unele care sa nu necesite,foarte multa ingrijire , si udare,avand in vedere ca sunt gradinar de week-end,dar sa imi infloreasca inca din primavara pana toamna tarziu,si sa nu ocupe foarte mult spatiu.
    Am cam multe cerinte 😀 ,nu-i asa!!!!!!!
    Astept pozicile cu ele inflorite,ca de auzit, sincer nu am auzit pana acum de ele, ca de altfel de multe alte floricele,eu am habar doar de cele crescute in casa la ghiveci. 😀
    Sa aveti o zi frumoasa si spor muult la treaba.

    1. hahaha,chiar nu esti pretentioasa deloc 😛
      Ce vrei tu ar fi trandafirii,dar ocupa loc
      Aquilegia infloreste doar in Mai-Iunie,dar e superba si frunzele ei arata frumos tot anul.
      Multumim frumos.

  4. Din cele cumparate la comanda comuna am si eu patru firisoare ,le-am protejat cu mare grija si toata lumea stie ca nu are ce sa caute in zona lor pana nu le vad inflorite

  5. […] Victoria draga, felicitari!  Cum s-ar zice, punct ochit, punct lovit!  La prima participare la un giveaway pe Sapunuri Naturale si ai castigat! Si nu orice , indraznesc sa spun, ci unele din cele mai faine sapunuri facute de mine, anume cu lapte de capra. Sa le folosesti cu drag  si sa-mi spui si mie cum a fost. ))) Astept pe mail adresa ta postala , insa ti le voi trimite abia saptamana viitoare, sa se mai usuce putin. Pana de Pasti sper sa le ai in baie! […]

    1. Eu,in afara de cele roz si cele alb cu mov inflorite anul trecut.Inca nu stiu ce culori mai am.Oricum sunt foarte multe,ca am luat amestecate si din mai multe locuri.Asa ca anul asta astept surprizele 😛
      Stiu,si la mine s-au inmultit singure cele mov cu alb

Lasă un răspuns

