In gradina la sfarsit de Martie


Această prezentare necesită JavaScript.

Imi place atat de mult incat seara nici nu imi vine sa mai intru in casa. Trandafirii se trezesc la viata, zambilele au boboci, narcisele la fel, clematitele incep sa inmugureasca (imi era teama ca au degerat) , iar ceapa si usturoiul de toamna……….mmmmmmm ce sa mai zic, sunt un deliciu, desi nu sunt foarte mari. Nu m-am putut abtine si ieri am adunat un manunchi sa le mancam verzi la masa 😛

Din ce am vazut pana acum, nu am nici macar o pierdere dupa iarna asta care tocmai ce a trecut,  geroasa si plina de zapada . Chiar si astazi am mai vazut un morman de zapada cam de jumatate de metru inaltime, in capatul strazii mele, acolo unde a fost de mai bine de 3 metri.

Am pus in gradina  arpagic, cartofi, spanac, marar, patrunjel, loboda rosie (ca seminte de loboda alba nu am din pacate  😦  ),  morcovi, ridichi de luna , mazare, si mai am de pus inca o tura de cartofi si arpagic, usturoi, pastarnac si …… mai gasesc eu ce sa mai pun.Asta pana in Aprilie cand incep cu dovleci, dovlecei, pepeni, fasole…..etc

23 de gânduri despre „In gradina la sfarsit de Martie

  1. Frumos, foarte frumos. Îmi place mult cum ai aliniat straturile. Seamănă puţin cu ale mele care au 6m lungime şi cam 1,5m lăţime. Abia aştept cum arată pline cu de toate. Succes!

    1. Multumesc 😛
      Ale mele au 5/1,2 , aproape cat ale tale.Si eu astept,dar sa nu vina prea repede ca atunci inseamna ca vara va fi pe sfarsite 😛

  2. Ehe .. ce avansata este vremea acolo la dumneavoastra. La mine totul hiberneaza inca, zapada mai sta un pic linistita prin zonele umbroase. Doar in solarul a prins viata. Am salata, ridichi si ceapa verde. Am pus ieri si seminte de castraveti in solar. Restul rasadurilor in colo dupa Pasti.

    1. Daa,au fost si 25 grade afara zilele trecute 🙂 Sper ca de luni incolo sa fie din nou cald ca acum avem vreo 15-16 grade ziua si seara cam tremur.Spor la treburi

    1. hehe.Pai ce credeai?! Ca o sa ratez ocazia sa va fac in ciuda ca eu doar dau ordine pe aici ?! 😛 😛 😛
      Multumesc frumos.Spor si tie.

  3. Ai o gradina tare frumoasa. organizata, ordonata… Ce mi-ar placea si mie sa ma extind in spatii mai largi, sa am soare mai mult… Am vazut ca ati pus si cartofii. Eu vreau sa-i pun in saci, pe terasa. Am niste soiuri mai ciudate : mov, roz etc. (mi le-a trimis o prietena din Germania) si nu stiu daca sa mai astept sau sa-i pun de-acuma. Am pus si fasolea oloaga. E prea devreme oare?

    1. Multumesc mult.
      Soare o sa mai am doar pe jumatate din teren,ca pe restul am plantat vie de masa si pomi,dar pana vor creste mai dureaza.Oricum am destul spatiu de joaca 😛
      Pentru fasole e putin cam devreme.Eu o pun abia dupa 10 Aprilie.Dar,daca gradina este mai protejata,nu-i problema.Pentru cartofi e perfect acum.
      Si mie mi-ar fi placut niste soiuri de cartofi mai deosebite,dar erau mult prea scumpe sa le comand singura de afara,asa ca imi astept prietenii de pe eGradini sa se hotarasca :)) si poate facem o comanda comuna

  4. Bună seara Victoria,
    Spune-mi te rog, în răsadniţele tale nu ai avut tot felul de insecte (furnici, gândăcei etc.) ? La mine erau tot felul de ciudăţenii mici. Şi am însămânţat totuşi. Acum mă gândesc că trebuia să iau măsuri…

      1. Vecina mea stropea cu ceai de tei indulcit cu zaharina, ca zicea ea, e mult mai sanatos si nu se aduna nici furnicile la dulce…
        dar cumnata mea baga cate 6 linguri de zahar in el ca zice ca mai repede mor gazele daca fac diabet…
        ea habar nu are ca s-a inventat FLIT-ul… eu si cand scot fruptura s-au placinta din cuptor dau bine pe ea cu Flit si nu mai am treaba cu mustele ori alte gaze… am invatat de la un cioban care vindea branza si pe branza lui nu se punea nici o musca… si care se puneau mureau instantaneu… bineinteles !

          1. Atunci m-am linistit.Desi nu stiu ce sa zic de flitul de pe placinte 😛 😛 😛
            Dar daca esti aici in continuare inseamna ca iti prieste 😛

Lasă un răspuns

