Zana zanelor e fetita mare


Update 18.03.2012

Ca o coincidenta bizara, ieri seara, fata mea a adormit la 22.08, s-a trezit noaptea la 00.08 , a stat 3 ore treaza si s-a trezit din nou dimineata la 6.08 😛

Acum, la pranz, a adormit singurica la 13.08 😛 😛 😛

Plus ca doar azi noapte a plans  putin de foame, pentru ca era invatata noaptea sa mai pape. In rest, nici macar nu a mai indraznit sa ceara tzi-tzi decat de dimineata, cand i-am explicat ca nu mai este si nici ca a mai insistat. E o adevarata  Zana, ce sa mai zic 😛 

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Si asta incepand de azi, pentru ca am hotarat sa o ințarc. Are deja un an si aproape 9 luni, asa ca ar cam fi cazul sa scapam de tzi-tzi, cum zice ea, pe silabe.

La pranz, cand am refuzat-o, a crezut initial ca glumesc si a inceput sa rada la mine si sa ma traga de bluza. Cand a vazut ca e treaba serioasa, a pus manuta la ochi si, cu un aer de diva, a inceput sa suspine. Fara lacrimi, desigur, 😛

Apoi, cand a vazut ca se ingroasa gluma, s-a chinuit sa scoata 2 lacrimi de era cat pe ce sa ma topeasca si sa ma faca sa ma razgandesc. Insa, am mai rezistat santajului ei sentimental vreo 2 minute si bine am facut pentru ca, aproape imediat, ca prin farmec, s-a oprit si si-a gasit de joaca :))

Doar ca nu a vrut sa doarma deloc azi, pentru ca era invatata sa adoarma in timp ce manca.

Acum sta in pat  cu  tati, se uita la muzica, (de care e indragostita,ar asculta muzica si in somn), si se tot foieste pe acolo, dar nu cere nimic 🙂 Am o fata desteapta foc. A inteles repede ca nu va mai primi laptic, asa ca s-a resemnat.

Sper sa nu i se modifice dispozitia in zilele urmatoare si sa inceapa scandalul, pentru ca de obicei e foarte hotarata cand vrea ceva si nu cedeaza prea usor, cat e ea de mititica 😛

Cat m-am chinuit eu sa incarc pozele,ca mi se tot inchidea netul, a adormit si Rebecca langa taticul ei, singurica, si fara sa ceara tzi-tzi 😛

Victorieee!!!!

13 gânduri despre „Zana zanelor e fetita mare

  1. Ce bine este de tine,al meu are 2 ani si 6 luni si tot mai sunge si acum,
    nu ma inteleg cu el deloc in privinta asta,doar ziua mai scap si eu de titi ,
    in schimb noaptea ma scoala de cateva ori pentru titi.Ma mai scol si
    cand el se trezeste atunci cand ii este sete,are sticla sub perna 😀
    bea singur apa,dar eu tot ma trezesc cand il simt,si…….gata trece
    noaptea . 😀
    Ai doi copii superbi, sa-ti fie sanatosi ,si sa aiba muuult noroc in viata.
    O seara frumoasa la voi.

    1. Multumesc din suflet. Si ai vostri sunt. 😛
      Chestia e sa fii hotarata. Eu am luat Bromcriptin si gata.Oricum nu mai aveam cum sa ii dau dupa pastile.M-a durut sufletul azi-noapte cand am vazut lacrimile pana pe barbita si, cu siguranta ca daca nu luam pastila ieri,ma razgandeam si ii dadeam iar ca imi era mila sa o vad plangand. Dar asa nu am avut ce face si i-a trecut pana la urma.Plus ca ieri dimineata, ca sa inteleaga de ce nu mai poate papa laptic,m-am dat cu lamaie pe sani si, cand i-am dat nu i-a mai placut gustul :))))

      1. Pe mine m-a invatat o tipa sa-mi dau cu crema de ghete 😀 , pentru ca asa reusise ea sa o convinga pe fica ei sa nu mai ceara titi.
        Ce crezi asa am procedat si eu,la care Mario cand a vazut,imi tot zicea buba mami,caca baie pala 😀 ,daca a tot vazut el ca nu merg sa ma spal 😀 ,m-a sters el cat a putut si tot a supt asa neagra cum era 😀 .M-am dat si cu ceapa,usturoi,degeaba 😀 , sper si eu la toamna cand il voi da la cresa sa uite de tot 😀

        1. haahaha,ce tare a fost.
          Eu inca ma minunez de Rebecca. Nu pot sa cred ca ea,care punea mana la ochisori si suspina de mama focului,acum nici nu mai cere decat asa,sa se afle in treaba.Ii spun ca nu mai e si gata.Acum a adormit langa mine si nici nu a pomenit de tzi-tzi 😛 Sunt o fericita 😛

    1. Daaa,pai la David nu am avut lapte decat 3 luni si mi-a parut rau, asa ca la Rebecca am profitat ca a fost din plin 😛
      Multumesc mult. Ai observat in poze la Rebecca?Si-a mai revenit cu strabismul.E pe tratament si ii merge bine.

        1. Lui David i-a dat sa poarte o perioada 0,5 ca avea cearcane mai mereu si m-am dus sa vedem daca are ceva la ochi.Dr. i s-a parut ca are ochii obositi. Dar am aflat dupa aceea ca are anemie si de la aia avea cearcane.
          Rebecca face tratament cu pastilute Provisio.Mai areo luna si mergem la control iarasi.

    1. Multumesc frumos.Ce ma bucur ca ai mai intrat.Ti-am admirat printesele frumoase pe facebook.Cea mica e o bombonica.Sa va traiasca toate si sa aveti o viata minunata impreuna.Va pupam si noi cu drag. 🙂

Lasă un răspuns

