Incepem lucrarile in gradina…..uraaaaa!!!!!


Această prezentare necesită JavaScript.

Ieri si azi am avut treaba in gradina.

Pentru ca tot m-am laudat cu minunatele mele rasadnite, m-am apucat sa si seman in ele.

 

Intai am pregatit pamantul si, cu o zi inainte,adica pe 13, am udat bine cu ceaai concentrat de musetel fierbinte ( cules de mine anul trecut) . Am acoperit rasadnitele si ieri m-am apucat de semanat. In cea mai scunda, am semanat salata rosie si vreo 10 feluri de ardei. Inca mai am vreo 7 feluri de ardei de semanat 😛

In rasadnita inalta am semanat rosii.Doar vreo 10 soiuri deocamdata,ca am umplut rasadnita. Rosii am 25 de soiuri. Habar nu am unde voi planta atatea, chiar si in gradina mea de 1000 m2, dar nu ma pot abtine sa nu achizitionez cand vad atatea feluri :))

Azi am iesit dupa amiaza in gradina, pentru ca pana la pranz a fost innorat si a venit si putina lapovita 😦

Dar,dupa ora 14 a iesit soarele si s-a incalzit, asa ca am iesit la treaba desi imi luasem gandul. Am imprastiat intre gard si cei 3 caisi ai mei cativa saci de gunoi uscat si maruntit de grajd, adus de mine cu masina din valea de langa sat, unde duce lumea de pe aici gunoiul care nu le foloseste. Norocul meu 😛 😛 😛

Apoi am dat cu sapa ca sa il incorporez in  brazda si sa maruntesc si pamantul totodata .  Apoi am trasat, pe rand, santuri cu sapa,am pus apa si am semanat mazarea. Am acoperit unul cate unul santurile, pe masura ce inaintam cu randurile,am nivelat putin cu grebla si gata. Am mai semanat si 2 randuri de loboda rosie ca ne place mult.

Maine e zi de cumparaturi. Trebuie sa imi iau folie pentru celelalte 3 rasadnite, pioneze si poate mai scap printre degete si ceva seminte de flori in cos 😛 ca de….. e pacat sa mergi la cumparaturi si sa nu iei si pentru sufletel ceva :)))

Trebuie sa cumpar oricum cartofi de samanta, arpagic si usturoi, seminte de leustean, cimbru, marar, busuioc si seminte de ceapa rosie sa imi fac rasad, ca asa am vazut eu la Elisa ca ea pune rasad de ceapa rosie in gradina sa faca ceapa de toamna 🙂

Asa ca maine, daca nu voi fi prea obosita, sau daca nu voi sari direct in gradina cand ma intorc 🙂 o sa va arat ce am cumparat.

O seara frumoasa va doresc. Eu voi visa la gradina mea 😛

12 gânduri despre „Incepem lucrarile in gradina…..uraaaaa!!!!!

  1. Aoleu, ce va invidiez pe toti cei cu gradina mare!… Noi ne socotim si ne resocotim suprafata si locurile cu cat de cat soare si niciodata nu ne iese cat am vrea…

    1. Bine ai venit Iulia. Din fericire pentru mine,desi e mai greu in alte privinte, noi am hotarat sacumparam putin mai departe de Bucuresti tocmai pentru a putea avea mai mult spatiu.Mai aproape de Bucuresti ar fi fost un dezastru 😛 pentru mine,care ador sa am gradina imensa.
      Si asa,tot parca nu sunt multumita cateodata,asa ca sa nu crezi ca mie nu imi da cu radical cand socotesc unde si ce sa mai plantez :))

  2. Foarte frumos la tine,ma bucur pentru ca vremea te-a lasat sa iti faci treaba,te va astepta o vara plina de munca ,dar si de multe satisfactii.
    iti doresc o vreme cu mult soare pe straduta ta,si rasaduri cat mai frumoase si pline de rod.
    O zi minunata la voi toti,si multi pupici de la noi.

  3. Nici strop de zapada nu mai aveti? Si gradina sapata…avansati bine . Noi poate prin aprilie sa incepem sa punem cate ceva in gradina, pana atunci…imi planific niste trandafiri :).

    1. Mai am doar o fasie de un metru pe o latura a terenului.Dar se topeste cu viteza acum
      Am arat gradina din toamna, asa ca acum e doar de afanat terenul si de curatat pe ici pe colo.

Lasă un răspuns

