Rasadnita II


Această prezentare necesită JavaScript.

Astazi, sotul meu drag, a stat  vreo 3 ore afara si mi-a fixat in pamant 2 dintre rasadnite si le-a imbracat in folie.Asa ca era musai sa ma laud si eu cu ele 🙂

In functie de vreme,maine seman ceva seminte in ele.

21 de gânduri despre „Rasadnita II

  1. Bună Victoria,
    Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc !!! Acum ne-am luminat şi noi. Soţul meu a spus că mâine începe şi el construirea răsadniţei. Abia aştept.
    Să ai răsaduri frumoase, sănătoase şi cultură bogată. Să fie totul o Victorie 🙂

    1. Ma bucur mult.Spor la treaba si poate iti faci si tu blog sa ne arati poze cu gradina ta si cu ce faci in ea 🙂
      Multumesc frumos de urari.Asemenea!

    1. Berea mai la vara 😛 ca acum ii tot da cu medicamente de bronsita
      Asa sper sa fie,mersi. Nici tu nu esti mai prejos cu rasadurile tale

  2. Un solar in miniatura pentru primele zile de viata ale semintelor nepretentioase la caldura . Inceputul a fost greu, de acum o sa tot fie zile frumoase si pline de munca in gradina. 🙂 Spor !

Lasă un răspuns

