Cadou de…despartire


Asta am primit eu acum, de Martisor, de la Doamna Iarna. O raceala zdravana de imi tiuie urechile si abia mai pot vorbi. Si nu sunt singura 😦 Sotul si copiii mei au primit-o cu 3 saptamani mai devreme decat mine.La sotul meu e si mai rau ca e bronsita acuta cu……..nu mai stiu ce.Iar copiii tusesc amandoi saracutii de nu mai pot. Ma rog, acum sunt mai bine, ca au 3 saptamani de cand fac tratament. Doar sotul meu inca nu si-a revenit (maine merg sa ii iau reteta cu antibiotic) , iar pe mine m-a lovit asa….din senin. De ieri, de cand m-am spalat pe cap si a trebuit sa ies apoi sa mai fac niste treburi pana afara si sa fac focul, m-am gandit eu ca nu o sa fie bine, ca deja tuseam de vreo trei zile, de cand am venit din vacanta 😛

Aaa, nu v-am spus ca acum 3 saptamani si 2 zile am fugit de acasa 😛 Exact cand a trecut ultimul viscol. Deja ma saturasem si nu imi mai venea sa scot nici nasul afara din casa, iar soacra mea ne-a spus ca putem sa mergem la ea(la bloc) sa mai schimbam  atmosfera. Asa ca, nu am asteptat sa ma invite de 2 ori si, in 24 de ore am si plecat de acasa :))) , cu copii, sot, bagaje…..de ziceai ca ma mut definitiv 😛

Această prezentare necesită JavaScript.

Dupa 2 saptamani de rasfat (din partea soacrei mele) am revenit acasa cu bateriile incarcate si gata sa infrunt cei 40-50 cm de zapada ramasi …….prin gradina, ca pe unde a viscolit mai tare are si acum 1-2 metri.

Oricum , pe zi ce trece, se topeste tot mai multa zapada si abia astept sa ma apuc de treaba in gradina.

Deja sotul meu s-a apucat sa imi faca rasdnitele, iar eu m-am apucat de facut etichetele. Nu de alta, dar anul asta am o multime de soiuri de rosii , ardei  si vinete si sa nu le incurc 🙂

26 de gânduri despre „Cadou de…despartire

  1. Victoria, insanatosire grabnica tuturor !
    Ce bine, ca poti face rasdnita. Asa vor fi plantutele mai calite si nici nu iri ocupa spatiul in casa. Spor la treaba, dar nu te obosi !

  2. sanatate multa va doresc! Si eu sunt cobza desi acum fix o luna eram in medical cu viroza ceva de speriat. imi vine sa mor de nervi, zici ca am 0 imunitate, orice tulpina de virus apare la scoala la copii o iau si eu :((

  3. Multa sănătate la voi toții ,ai grija sa te izolezi puțin de cei mici sa nu-i contaminezi și pe pe ei .Încearcă sa iei și produse homeopate de la farmacie ,dar mai ales folosește ceva și pentru imunizarea organismului.Numai antibioticele nu pot lupta singure cu virusul ,este nevoie și de o imunizare atât artificiala prin cura de medicamente homeopate, cât și prin consumul de legume multe și fructe în stare cruda.
    Am văzut ca sunteți în pregătiri mari la gradina,e foarte bine ca ai răsadnița afara,și nu te mai încurci cu ele prin casa.Eu sincer ma gândesc cu groaza ca trebuie sa repic la roșii,și la câte am ar trebui sa zbor prin balcon,dacă le-as pune individual în păhăruț. 😀
    Ma gândesc și la varianta de a le repica în lădițe,este și mai comod de transportat la țară și nu mi-ar ocupa asa mult spațiu.Oricum pana ajung la țară sa iau mraniță de la o vecina,poate îmi mai vin idei. 😀

    1. Multumim mult.Si daca as vrea nu am cum sa ma izolez de copii.Oricum,am grija sa nu ii mai pupacesc desi e tare greu 🙂
      Cu rasadnita afara imi va fi mult mai usor.Pun cate 1-2 seminte la cuib si nu mai repic.
      In ladite ar fi ideal de repicat.Numai sa ai destule 🙂
      Spor la treburi si tie.

  4. Multa sanatate Victoria si tie si la toata familia si spor la treaba!!In sfarsit ne apucam de trebaluit prin gradina! Vineri o sa merg si eu la tara sa vad ce pagube am dupa iarna asta!!
    Sa dea Domnul un an mai bun pentru toti!!

  5. Mai da’ cu ce dezmat de rasaduri o sa se lase in curand! La cate feluri de etichete ai pregatit, deduc ca o sa fie mai ceva ca-ntr-o gradina botanica 😀 Bravo! Te invidiez ca ai spatiu suficient cat sa te dezlantui 😀

  6. Frumusica rasadnita si ca la carte!!!!
    Sa ai parte numai de rasaduri frumoase si sanatoase.
    Boala asta a facut ravagii si fiind data numai de virusi, nu se vindeca cu antibiotic si te tine cu lunile!!!!!
    Sanatate multa va doresc!

  7. Doamne, numai tampenii fac:))
    Scriam ca imi place rasadnita ta, o sa iasa ca la carte si ca bolile astea date de virusi, nu merg cu antibiotice si tin o groaza de timp de te saturi.
    Te imbratisez!

  8. La multi ani de 8 Martie!
    Pentru ca sunteti cele care insenineaza zilele barbatilor – desi ei se plang dar numai pentru ca asa s-au obisnuit – pentru ca sunteti cele care numai cand priviti catre copiii vostri, dati lumii mai multa frumusete, pentru ca sunteti cele care gasesc in fiecare zi timp pentru orice problema si orice nevoie a celor dragi, pentru ca, desi va mai plangeti cateodata, o luati de la capat in fiecare zi, mai puternice si mai hotarate, pentru ca sufletul vostru stie ce e iubirea, cum se daruieste si cum se primeste ea… si pentru tot ceea ce reprezentati… pentru voi timpul se opreste putin in loc la fiecare inceput de Primavara, sa va aduca un omagiu…
    La multi ani!

Lasă un răspuns

