Glume…de sezon


– Nu va supăraţi… Puteţi sta puţin mai la dreapta, să-l văd şi eu mai bine pe Băsescu? …
– Sigur. Nu vreţi să vă dau binoclul meu? …
– Nu, mulţumesc, am lunetă la puşcă!
…………………………

Intrebare: Dacă Boc boceşte, Băsescu ce face?

……………………..
I: Ce spui dacă-l vezi pe Băsescu ingropat pînă la gât in ciment?

R: Mai trebuie ciment!
_________________

3 gânduri despre „Glume…de sezon

  1. Pai dacă Boc bocește,Base musai se uita urat la el:D,cu ochiul stâng,ca dreptul este în reparații capitale:D.Primul e super tare,sunt bune și bancurile aste ca ne mai descrețesc fruntiile .Ce mai faceți??,zăpada la voi sa topit???!!!.Noi așteptam topirea zapezi sa dam o fuga la căsuța de la țară.Sâmbăta avem 11 gr,vine,vine Primăvara 😀

  2. Pai dacă Boc bocește,Base musai se uita urat la el:D,cu ochiul stâng,ca dreptul este în reparații capitale:D.Primul e super tare,sunt bune și bancurile aste ca ne mai descrețesc fruntiile .Ce mai faceți??,zăpada la voi sa topit???!!!.Noi așteptam topirea zapezi sa dam o fuga la căsuța de la țară.Sâmbăta avem 11 gr,vine,vine Primăvara 😀 Nu știu de de nu ma lasă sa postez la tine în pagina””””!!!

    1. Gata,te-a lasat 🙂 O fi fost de la net sau de la wordpress
      Noi acum suntem la Gaesti la socrii mei de vreo 10 zile
      Am fugit de nameti si mai stam cateva zile.Sper sa se topeasca macar 3 sferturi din zapada pana ma intorc acasa,ca am o gramada de treaba in gradina.Abia astept 😛
      Noroc ca mai putem rade ca altfel am muri cu totii de inima
      Sa aveti un we frumos la tara si sa va bucurati de primul we de primavara

Lasă un răspuns

