Super Dorothy & Perpetually Yours


2 trandafiri cataratori superbi cu inflorire in Iunie si pana la primul inghet , de care ma voi bucura, sper, incepand de anul acesta, alaturi de ceilalti pe care vi i-am prezentat pana acum si de cei pe care o sa vi-i arat in continuare.

Toate pozele sunt luate de pe net,deoarece abia i-am plantat in toamna trecuta. Insa,pe masura ce vor inflori in gradina mea, o sa va arat si poze facute de mine.

 Super Dorothy  , un catarator roz care infloreste abundent. Desi nu are parfum, are un aspect care te incanta pana toamna tarziu. Datorita lastarilor flexibili, poate fi condus in orice directie, pe orice fel de suporturi. Creste pana la 350-400 cm   

Perpetually Yours creste pana la 350 cm, are frunze lucioase, de marime medie, de culoare verde inchis. Florile sunt alb-crem. Infloreste abundent iar florile parfumate au pana la 55-70 de petale. Pe latime se intinde cam pe 2 metri.

14 gânduri despre „Super Dorothy & Perpetually Yours

  1. Si eu am avut 3 trandafiri cataratori langa casa, dar cand am renovat am turnat beton peste tot ca sa ma deplasez mai usor si a trebuit sa renunt la trandafiri , mi-a parut foarte rau de ei dar nu am avut alta solutie 😦

    1. Poti sa iei unii pitici si ii tii in ghivece. Adevarul e ca e pacat sa renunti la niste flori atat de frumoase,dar e mai important sa iti faci conditii mai bune acolo unde traiesti

  2. se eu caut trandafiri urcatori care sa infloresca cat mai mult . Poate cei care vor urma , pt. ca cei care ii am nu prea . Ce imi recomanzi ? Anul acesta am comandat :Pierre de ronsard , Ines sastre , Eryc tabarly, Palais royal , inca nu i-am primit( sper sa ii primesc in regula) , poate cu acestia voi avea bafta sa ii vad mai mult timp infloriti. De vis ce vad la tine.inspiratie!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. Ma bucur ca iti plac.Nu prea pot sa iti recomand ceva ca nu sunt vreo experta.Pe acestia i-am comandat dupa aspect.Abia dupa aceea m-am documentat si am aflat ce si cum. 😛

  3. Ce frumosi sunt! Si eu am pentru anul asta cativa trandafiri noi pe lista de achizitii , sper sa faca macar o floricica, avand in vedere cavor fi in primul an si vor avea nevoie de o perioada de acomodare.
    Pierre de Ronsard despre care spune Amalia mai sus am comandat si eu :). Si cativa englezesti.

    1. Cei englezesti sunt minunati.Am luat si eu unul si mai am pe lista de dorinte alti cativa.Cat despre inflorire, mie mi-au inflorit in acelasi an cei plantati primavara.Cateva floricele doar,dar m-au bucurat.Asa ca sperante sunt

  4. Doamne! sunt un vis… de unde i-ai achizitionat. ma dau n vant dupa trandafirii englezesti si daca mai sunt si cataratori… ce mai! minunati. te rog dc poti sa-mi dai detalii de pret si de unde i-ai luat ti-as amane vesnic indatorata. sa ai spor in tot si in toate!

Lasă un răspuns

