Herzogin Friedericke-Ducesa Fredericka


Un trandafir care mie mi se pare superb, daca va arata si in gradina mea la fel ca in pozele acestea. Acum… e mai greu cu aprecierea culorii, ca intr-o poza e una si in alta poza alta nuanta. Pe net scrie ca este de culoare roz somon cu centrul galben, si asa sper sa fie si in realitate. Oricum ar fi, mie mi se pare frumos. Este un trandafir  care creste pana la 150 cm, cu flori semiduble cu diametrul de 5-6 cm, cu un parfum usor si dispuse in grupuri .Are  inflorire indelungata,z din Iunie pana in Octombrie.

5 gânduri despre „Herzogin Friedericke-Ducesa Fredericka

  1. Super fain,trandafiri sunt florile mele preferate,
    nu conteaza forma si culoarea ador aceste flori.
    Vad ca astia au o tufa foarte bogata,
    deci trebuie sa ai si spatiu mare.
    Succes la achizitionare si sa vina cat mai repede
    caldura sa ii vedem in gradinita ta.

    1. Multumesc.Si mie imi plac dar,de cand am inceput sa ii studiez mai bine,in ce priveste inflorirea,modul in care se ofilesc,samd, am devenit mai pretentioasa

Lasă un răspuns

