Cine cauta….gaseste


Din perlele romanilor cautatori pe net, va ofer spre delectare :

 

esperimnte cu fasoalea

mamaliga de soia

iubitul meu a plecat in afganistan nu mai rezist

plantator bulbi capsuni

cum se croseteaza un ghiocel?

cus sa tricotez

croseta de aur cum crosetez ghiocei

retete prajituri cu scris sa ne dai

taifasuri fructele de pamant

rasad rosii care cresc in pom

cum se planteaza semintele de petunii eliza blog

eliminarea condenz

despre aguligia batuta

 

4 gânduri despre „Cine cauta….gaseste

    1. Buna Geta.Am mai scris pe la comentarii ca ,la inceput,nu am mai putut posta o perioada,nu stiu din ce cauza.Nu imi afisa nimic altceva decat titlul, cand dadeam clic pe „Publica”.Asa ca,incet incet,mai ales ca am inceput si constructia casei,iar copiii au mai crescut si imi ocupau din ce in ce mai mult timp, am lasat-o balta.
      Insa m-a luat dorul si,pana la urma,nu am mai rezistat :))

Lasă un răspuns

