Frigggg


Bine v-am regasit, dragii mei prieteni. Am revenit pe blog. Mi-a fost dor de el si de interactiunea cu prietenii mei virtuali. Asa ca, daca tot e atat de frig (azi dimineata erau -20 grade pe aici),m-am hotarat sa revin u postarile. Sper sa reusesc sa imi fac timp in continuare si sa nu mai fac pauze atat de lungi.

Asa arata zilele astea peisajul din zona mea:

32 de gânduri despre „Frigggg

  1. O, Doamne !!!! Ce zapada !!!! Ce frig !!!!
    Tremur, uitindu-ma la poze. N-as avea curaj, sa urc la volan …
    In alta ordine de idei, e bine, ca frigul asta te-a readus in fata computerului. Ma bucur !!! Chiar ma gindeam, unde sa iti scriu, eram gata sa intru pe FB.
    Te imbratisez, Victoria !!!

    1. multumesc frumos de primire 🙂
      Eu nu am avut curaj sa urc la volan,inca,nici macar pentru a merge sa iau paine.
      Doar sotul meu.
      Sper sa nu mai tina mult gerul asta si sa se topeasca si zapada.Abia astept primavara.
      Te pup.

    1. hehe,cred ca da.Am gresit adresa.Am vrut sa ma teleportez in Hawaii si am aterizat in Siberia :((
      Sunt bine copilasii,multumesc.Cresc si fac prostioare,dar sunt tare mmandra de ei

    1. Buna Ana.La mine mess-ul nu mai merge de ceva vreme,de aia nu am raspuns 😦
      Si eu m-am saturat.Visez la verdeata…….muuuulta verdeata
      Multumesc

    1. Multumesc mult Codrina.Ce frumos e cand sunt primita cu atata caldura 🙂
      Nici eu nu suport frigul.Am o stare de nervi continua.Noroc cu copilasii , care imi descretesc fruntea in fiecare zi

  2. La asa zapada, trebuie sa va asteptati la recolte record!
    Si la noi a nins, dar numai de vreo 25cm.Se pare ca gerul se va prelungi pana spre 20 feb. Macar sa se incalzeasca de atunci, ca acum iarna e si-n calendar.

    1. Bine ai venit pe blogul meu.
      Acum,daca tot a venit atata zapada, sa ne bucuram macar cu gandul la recoltele viitoare :))
      Sa speram ca se va termina si frigul odata cu sfarsitul iernii calendaristice

  3. Bine ai revenit Victoria! de unde a venit zapada asta? cred ca asa trebuia sa fie aici in Canada, s-a intors lumea pe dos… nu am avut mai mult de 10 cm pana acum ( fata de 1 metru cat ar fi fost normal) si azi abia se vad cateva petice de zapada pe ici pe colo. Toate cele bune!

Lasă un răspuns

