Fuchsia


Această prezentare necesită JavaScript.

Nu am bagat niciodata in seama cercelusii pana anul acesta.Cand auzeam de cercelusi, treceam mai departe.Mi se pareau plante destul de neinteresante ca si aspect. Asta pentru ca vazusem eu mai demult la cineva un cercelus, un singur lastar desirat cu vreo 2 flori mici pe el.

Asa ca nu m-au interesat prea mult,pana nu i-am vazut aici:

http://plant-shop.ro/search.php?tag=fuchsia

De unde le-am si comandat pe ale mele.

Preturi foarte bune, furnizor care comunica cu clientii, plus ambalare si  livrare in conditii foarte bune.

Nu obisnuiesc sa fac reclama oricui pe blogul meu insa va spun sincer ca nu ma asteptam sa imi infloreasca atat de frumos fuchsiile primite, avand in vedere ca nu sunt o experta in ceea ce priveste ingrijirea florilor de camera.

Acum le ador si abia astept sa am mai mult spatiu ca sa mai iau si alte culori.

