Concurs la Alexandra


Din pacate, zilele trecute am avut alte treburi, neplacute, si nu am putut posta, asa ca va spun acum ca, pe blogul Alexandrei , s-a organizat un concurs cu un premiu minunat, si anume sapunurile ei .
Asa ca , daca doriti, va invit sa ma votati pana dupa amiaza la ora 16.00. Eu sunt concurenta cu numarul 13, numar norocos pentru mine 🙂

Regula este sa se voteze ca la Eurovizion. Adica se acorda 10 note, in puncte de la 10 la unu. Pentru cel care va place mai mult 10 puncte apoi descrescator pana la 1 punct. Plus ca trebuie ales un concurent care sa primeasca un premiu de popularitate.

Asa ca, cine doreste sa voteze, le multumesc frumos si ii astept. 🙂

Am vazut ca se practica posturile cu cereri de voturi, asa ca…… de ce nu ?! :)))

Acum sa vad eu cine ma iubeste , heh

