Flori…flori


Această prezentare necesită JavaScript.

20 de gânduri despre „Flori…flori

    1. si mie imi place cel alb.Arata superb asa inflorit la maxim.
      Cu clematita,am inteles ca prin butasi se prinde mai greu.Eu am marcotat un lastar,sa vad pana la anul daca prinde radacini,ca am citit ca ar merge mai usor.

    1. Iti myultumesc mult pentru grija.Esti singura care vad ca intreaba 🙂
      S-a stricat calculatorul si nu am mai putut intra de Sambata pana astazi.Acum mi-a adus calculatorul reparat 🙂

    1. da,numai calculatorul 🙂 Treaba e ca acum merge netul ca melcul si nu pot posta :)) Asa ca….. daca nu e una, e alta 🙂

  1. Ei, lasa ca si altii sunt ingrijorati, dar daca nu te lasa sa comentezi….. 🙂
    Las’ca vine dl. Marius acasa si nu o sa se mai intample .
    Tot nu s-a rezolvat, din 30 iunie pana azi nu ai scris nimic, of…ce vacanta ai!(misto fara computer, dar cu el nu ne putem abtine ).

    1. Multumesc frumos Elisa.Tu intotdeauna iti faci griji pentru mine,stiu asta 🙂 si iti multumesc si te pup cu drag.
      Din pacate tot nu pot posta, mai ales ca am si o multime de aratat 🙂
      Dar mai incerc, poate reusesc

    1. Din pacate netul meu nu ma lasa sa mai postez.Sau poate calculatorul,nu stiu exact , ca am schimbat si hardul ca cel vechis-a dus,cu tot cu ce aveam pe el,din pacate 😦
      Sotul mai are o luna pana vine

    1. AMR 23 zile :))
      Mie mi-a trecut timpul foarte repede.De multe ori nici nu pot sa cred cat de repede se face seara.
      Insa pentru Marius e mult mai greu.Oricum,mai e putin.Abia asteptam cu totii 🙂

  2. Off, sa nu-l mai lasi sa plece! Mi se pare foarte periculos, nu cred ca merita! De la net nu cred ca ai putea avea probleme cu postarile, mai degraba de la calculator, sigur nu ai vreun programel instalat cum trebuie! Rezolva al tau cand se intoarce, numai putina rabdare sa mai ai!

  3. hei , Victoria , am tot intrat pe la tine dar nimeream doar la ultima postare unde comentariile sunt oprite. Chiar eram si eu ingrijorata. Ce faceti , sunteti bine , Zanisoara cred ca merge bine si la fel si fratiorul ei. Mai zilele trecute am gasit un filmulet cu ei pe Youtube. Va pup pe toti

Lasă un răspuns

