Trandafirii mei frumosi


Această prezentare necesită JavaScript.

Astia sunt, deocamdata, trandafirasii mei. Nu sunt prea mari pentru ca sunt foarte tineri. Au 1 si 2 ani majoritatea, si doar 2 sunt de 3 ani.

Dar abia astept sa creasca si sa ii vad mari ca ai Alexandrei.

Mai am si altii,care abia sunt la stadiul de boboci, asa ca voi mai posta poze si mai incolo.

12 gânduri despre „Trandafirii mei frumosi

  1. Foarte frumosi trandafiri si ai mei sunt mici dar se fac ei mari si o sa avem si noi cu ce ne lauda ,pe cel de dulceata l- am vazut la rosafruct si l-am trecut pe lista pentru la toamna

  2. Foarte frumosi sint, Victoria. Le trebuie timp , ca sa arate ce pot. In citiva ani, o sa ai un rozariu de invidiat, sint sigura . Cel alb ,catarator arata superb ! Ce trandafir e ?

Lasă un răspuns

