Se rup norii


Am venit mai repede acasa, de la plimbare, tocmai din cauza ca se apropiau norii. Cand am ajuns in fata casei, la 17.00, m-am uitat in zare, si i-am vazut. Am anticipat ploaia torentiala, asa ca am strans rufele pe care riscam sa mi le ia vantul pe sus.

Nu am gresit, caci in mai putin de 20 minute a inceput sa toarne de parca s-a deschis vreun robinet in cer. Bine ca s-a oprit vantul si ploua fara grindina.

3 gânduri despre „Se rup norii

    1. wow,si la mine a durat ceva de la ultima ploaie,dar nu atat de mult. De fapt a mai plouat si ieri zdravan.Pana ieri nu mai plouase de vreo 2 saptamani.
      Ce e mai grav e ca se anunta o vara fara ploi. 😦

Lasă un răspuns

