Din gradina….pe masa


Ieri am fost in gradina, la cules. 🙂  M-am intors in casa cu jumatate de sac de verdeturi. Ceapa, usturoi, loboda rosie, spanac, patrunjel si marar, toate si-au gasit , pe rand, locul in congelator.De la ceapa si usturoi am pus doar cozile, ca sa am verzi la tocanite , atunci cand nu vor mai fi in gradina.

4 gânduri despre „Din gradina….pe masa

    1. Am primit de la o vecina.Daca vrei,da-mi adresa si iti trimit cateva in plic.Se inmultesc foarte repede 🙂
      Daaa,congelatoarele sunt minunate.Eu doar spal si tocverdeturile,apoi le indes cat pot in pungi normale sau ziploc din care incerc sa scot cat aer pot.Se pastreaza excelent.Acum pun ca sa se bucure si sotul meu de ele cand va veni din Afganistan

Lasă un răspuns

