Clematitele mele… nemtoaice



Asta este clematita mea din Germania, desi ea este originara din Japonia :)) ,  si se cheama Fujimusume. Tocmai ce a inceput sa infloreasca ieri si mor de dragul ei. Desi ma bucur ca ploua, imi pare rau ca nu pot sta in gradina sa o admir mai mult.Mai are cred ca vreo 10 boboci mari. Nu i-am numarat 🙂

Are florile mari,cu diametrul de 10 – 15 cm,creste pana la 1,5 – 3 metri si infloreste abundent in lunile Mai-Iunie si August Septembrie. Deci ma voi bucura mult timp de aceste flori superbe.  🙂

A doua clematita cumparata anul asta se numeste Andromeda si are flori duble,alb cu roz.Inca nu are boboci,asa ca ma astept sa infloreasca mai la vara.Oricum ,cand va inflori ma voi lauda si cu ea :))

Daca vreti sa aflati mai multe despre clematite, puteti intra aici:

http://egradini.ro/forum/viewtopic.php?t=759&highlight=clematita

14 gânduri despre „Clematitele mele… nemtoaice

    1. Din cauza frigului si la mine au intarziat.Plus ca eu abia ce le-am plantat de o luna aproape.Asta bleu avea deja boboci can am primit-o.
      Si eu o astept cu nerabdare pe cea dubla 🙂

  1. Victoria, sa te uiti de lastari laterali si sa butasesti,ca sunt atat de frumose ca o sa vrei mai multe in gradina.Eu le-am tuns si apoi m-am gandit ca ar fi trebuit sa butasesc o coarda.Dar am sa fiu atenta data viitoare 🙂

    1. gand la gand :))
      Nu o sa le butasesc ci o sa incerc sa marcotez intai.Deja am pus ochii pe un lastar ce a crescut parca special,intai in jos apoi s-a ridicat 🙂
      O sa o fac si pentru ca vreau sa mai fac schimb cu prietenele sa am si alte culori

  2. E floarea copilariei mele.Bunica o ingrijea cu mare sfintenie.Din pacate dupa ce bunica „s-a dus”,clematita cred ca a urmat-o Acolo.

  3. Sunt atât de frumoase! Felicitări că ai reuşit să o ai în grădină. Şi eu am postat nişte poze cu clematite pe blog, dar erau din grădina unor prieteni. Sunt minunate, mai ales când se umple tufa de flori!
    O zi cât mai bună!

Lasă un răspuns

