Lalelele mele


Această prezentare necesită JavaScript.

Anul acesta am reusit sa imi cumpar cateva din soiurile de lalele pe care mi le doream.mai sunt inca multe care imi plac, si le voi lua pe rand 🙂

Luna asta au inflorit,desi le-am plantat la sfarsitul lui februarie.Cred ca frigul care a fost dupa ce le-am plantat, si umezeala din sol,  le-a ajutat mult sa se prinda repede si sa infloreasca o data cu cele plantate in toamna. Am avut si inca mai am in gradina un adevarat spectacol, desi am doar cate 3-4 lalele din fiecare soi. La anul insa deja vor fi mai multe. Pacat ca tin atat de putin. Mi-ar placea sa stea inflorite mai mult de o luna. Oricum, desi au inceput sa isi scuture petalele, inca mai am unele care nu au inflorit, asa ca ma voi mai bucura o vreme de frumusetea lor.

Va las si pe voi sa o faceti cu pozele de mai sus 🙂

12 gânduri despre „Lalelele mele

    1. Daaa.Am avut noroc ca am gasit pe cineva de la care am cumparat cate 3 bulbi din fiecare ca sa pot lua mai multe soiuri.In magazine nu sunt decat cate 10 la punga.Oricum ele se inmultesc repede.

    1. Asa este, desi fiecare floare are farmecul ei pana la urma.Dar lalelele au o eleganta aparte 🙂
      Si eu m-am uitat prin gradinile altora pana anul asta ca nu stiam unde si cum le voi planta.

    1. Multumesc Constantin.
      Stiu cum se inmultesc.Gavota le am de 3 ani si se inmultesc destul cat sa fiu multumita.
      Cele autohtone nu am decat cateva ,asa ca nu sunt foarte lamurita cat de repede se inmultesc 🙂

Lasă un răspuns

