Sa ma laud…


Această prezentare necesită JavaScript.

Mi-au inflorit minunatele lalele plantate in Februarie pe un noroi de intrasem pana la glezne in gradina.Narcisele abia acum au boboci.Am plantat o multime de alte flori: trandafiri, clematite, ranunculus, caldaruse, panselute,irisi,….

Si inca mai am de plantat dalii, gladiole si tuberoze.Inca nu am verificat in debara decat bulbii de gladiole, care arata bine. Sper ca si daliile sunt la fel. Saptamana asta le voi planta si pe ele.

Am avut primul tub din beton de la put, pe care sotul meu l-a scos din cauza ca nu aveam nevoie de el. Si a stat vreun an langa gard. Asa ca anul asta am sapat o groapa ca pentru pomi, am pus tubul in picioare in groapa,l-am fixat cu pamant de jur imprejur, am pus pietre inauntrul tubului pana mai sus, apoi am pus pamant de gradina peste si am plantat panselute in el 🙂 Ma gandesc sa pun si niste petunii curgatoare la vara 🙂

Inainte sa pun pamantul deasupra, l-am dat cu var.

Am dat cu var si pomii, am mai sapat la flori ca a plouat bine si au crescut buruienile, am curatat si imprejurul trandafirilor de sub peturi si am inceput sa amenajez zona cu foisorul, unde am pus cativa butuci in jurul suportului de flori si langa stalpi , pe care voi pune ghivece cu flori.

Am si cateva fuchsii inflorite deja , pe care trebuie sa le pun in ghivece mai mari si le voi pune pe suport, si petunii  curgatoare si drepte  din care unele  vreau sa le agat si de acoperisul de la foisor.

Ma bucur ca am atatea de facut, pentru ca timpul imi trece mult mai repede si mai usor.

In gradina de legume vreau sa pun maine niste rasaduri de rosii din rasadnita si sa le acopar cu peturi, ca am o ladita cu rasaduri de rosii de soi care au crescut dintr-o data si vreau sa incerc  sa vad cum le merge.

In rest, mai am de pus niste pepeni galbeni, dovleci de placinta si fasole oloaga si am cam terminat cu semanatul.Urmeaza, dupa Paste, plantatul rasadurilor, in etape.

Va doresc o saptamana binecuvantata, spor la treburi si multa sanatate sa le faceti pe toate 🙂

35 de gânduri despre „Sa ma laud…

  1. Frumoase flori si minunata gradina, Victoria. Si imi place si „tubul cu panselute” . Spor la treaba, sa vedem si gladiolele si tuberozele si daliile si tot ce mai urmeaza.

  2. Saru’mina!
    E voie?
    Lalelele alea albe cu franjuri m-au dat gata.Sint tare frumoase.Si celelalte,iar gradina voastra ma face invidios.Nu cu rautate.
    Si apropo de rautate,imi cer scuze daca te-am suparat saptamina trecuta si eu si celalalt comentator de la mine!

    1. Bineinteles ca este voie 🙂 Bun venit!
      Nu m-am suparat deloc.Fiecare are dreptul la opinie.Dar asta nu inseamna ca nu putem sa ne si ciondanim putin :))
      Multumesc mult pentru vizita si laude 🙂

  3. Ma uit pe la tine prin gradina, si pe la Alexandra prin gradinavisata….si va admir lalelele. ..numai eu nu am cu ce sa ma laud 🙂 poate anul urmator 😦
    Felicitari pt gradina si spor la treaba 🙂 sigur cade pe umerii tai intretinerea ei

    1. Multumesc frumos.Cu siguranta va veni si momentul tau 🙂
      Tot asa ma uitam si eu pe la altii pana anul trecut:)
      Acum cade ca mi-e sotul plecat dar cand e acasa, ma ajuta foarte mult.La sapat si facut razoare ca in rest nu il las eu :))

  4. Dacă ai cu ce să te lauzi de ce nu?…. :))
    Frumoase flori în orice caz,la fel ca toată grădina de altfel… 🙂 Ca locuitor la bloc mă limitez la nişte ghivece şi recunosc că e foarte plăcut să vezi cum creşte şi înfloreşte o plantă… 🙂
    Paşte fericit alături de cei dragi.

Lasă un răspuns

