Gradina mea draga


Această prezentare necesită JavaScript.

Mor de dragul gradinii mele.Am pus de toate: cartofi, morcovi, telina, pastarnac, mazare, bob, ceapa, usturoi, salata verde, fasole si multe altele si, desigur, multe flori. Din care inca mai am de plantat.La vara vreau sa am o oaza de relaxare in gradina.

Iar acum, cu noul aparat foto, imi este mai mare dragul sa fac poze. 🙂

18 gânduri despre „Gradina mea draga

  1. Ma bucur ca si tu ai reusit sa pui in gradina tot ce ti-ai propus,(pana acum) iar la vara iti vor oferi nu numai o oaza de liniste ,ci si multa,multa bogatie!
    Sunteti tot mai mari si frumosi!

    1. Multumesc frumos Gabriela.Mai este mult pana va fi asa cum doresc,dar asta este si farmecul,ca tot timpul am ce face sinu am timp sa ma plictisesc 🙂

Lasă un răspuns

