Amintiri….reloaded


Pentru Elisa, dar si pentru cei din familia mea, daca nu isi mai amintesc anumite fete din poze, am scris pe poze cine si cum 🙂 Enjoy 🙂

12 gânduri despre „Amintiri….reloaded

  1. Of, Victoria, dar ce de treaba ai facut! Scriind pe atatea poze 🙂
    Este un adevarat album de familie. Sa te pozezi cu veri de-l treilea…asta nu mi s-a’ntamplat , nici cu cei primari nu am poze, de aia spun ca am ramas uimita si placut impresionata.
    Sa traiti cu totii si sa va aveti ca fratii 🙂 (adica asa ca mine cu sora mea 😀 )
    Si multam’ ca mi-ai facut o placere.
    Daca ma uit bine , pe tine, asa cum esti acum , te-as fi recunoscut insa nu cand erai mica.
    Daca am gresit spunandu despre mama ta ca nu mai este printre voi, iarta-ma, asa mi-am amintit dintr-o discutie a noastra pe blog, la inceput 🙂

    1. nu a durat mult si am facut-o cu placere. Noi, familia din partea mamei, tinem foarte mult unii la altii.
      Iti multumesc din suflet pentru urari.
      Nu ai gresit cu mama, ai tinut bine minte. Am vrut sa scriu pe poze, care nu mai sunt printre noi, dar sunt atatia ca m-am intristat foarte tare si nu am mai putut 😦
      Te pupam. O zi frumoasa iti doresc

  2. M-ai facut sa cad in nostalgie…Si eu provin dintr-o familie foarte mare, mama mea are inca 3 frati cu familiile lor, tatal meu are inca 4 frati, toti au copii, nepoti si inca am o bunica in viata! E frumos sa-ti amintesti de copilarie si de rude pe care nu le-ai mai vazut demult, nu mai spun de cei care au plecat dintre noi! Din pacate timpul trece atat de repede, suntem atat de imprastiati prin lume, viata asta ne solicita atat de mult incat nu prea mai avem timp pentru rude. Imi pare rau de mamica ta, Dumnezeu sa o odihneasca si pe ea si pe ceilalti care nu mai sunt!

    1. Da,din pacate si la noi e la fel.Suntem imprastiati in toata tara,cativa si prin strainatate.Nu ne mai intalnim ca alta data,fiecare are familia lui,problemele si necazurile lui 😦
      Multumesc frumos.Te pupam

  3. Nu cunosc pe nimeni…dar ce amintiri mi-au trezit pozele tale cu mersul dupa ciuperci…Cu vreo 40-50 de ani in urma, asta era excursia mea preferata. Eu si Buna mea draga…Ea cunostea toti buretii si toate plantele…Oh, ce dor mi-e de ea…si de mersul dupa bureti…

Lasă un răspuns

