Amintiri


Această prezentare necesită JavaScript.

am cotrobait zilele trecute dupa pozele cu familia mea din partea mamei, la rugamintea unei verisoare dragi, redescoperita de curand, care m-a rugat sa i le trimit. Bunici, unchi, matusi, veri de gradul 1,2 si 3, toti cei care ne strangeam de atatea ori in curtea bunicilor din Dorohoi in fiecare 15 August, la hramul satului.

Asa ca le-am scanat si i le-am trimis, dar le-am privit de atatea ori si cu atata emotie, incat m-am gandit sa le pun si aici, pentru cei din familia mea, care imi urmaresc blogul.

M-as bucura tare mult, daca ne-am mai strange in curtea bunicilor, care din pacate nu mai sunt, asa cum faceam odata.

6 gânduri despre „Amintiri

  1. La loc de mandrie si liniste sufleteasca sunt pozele alb- negru, ruginite de trecerea timpului fiindca prin ele putem privii spre viitor.
    Sa ne pastram cu grija viitorul.

  2. Victoria,
    m-am uitat si ieri si as fi vrut sa-ti spun, daca stii sa faci insemnari pe poze sa ne arati care esti tu, care este mama ta, Dumnezeu s-o odihneasca !
    Ar fi frumos. Eu nu stiu cum se face ca ti-as spune.
    Cu drag 🙂

  3. Doamne ce timpuri,as da orice sa le pot intoarce inapoi.Cand ma gandesc la vremurile acelea ma apuca plansul.Cuvintele nu pot exprima ce simt la vederea pozelor si ori de cate ori ma gandesc la perioada aceea.Va pupam si va imbratisam cu drag.

Lasă un răspuns

