Plantari,insamantari……….


Această prezentare necesită JavaScript.

Pentru ca prima luna din primavara se cam termina, am hotarat sa ignor durerea din coloana si am iesit pe 23 si 24 in gradina, pentru a mai face ceva treaba. Spre bucuria mea, am si reusit, facand chiar mai mult decatas fi crezut.

Am curatat o parte din capsuni de frunzele uscate, am greblat o buna parte din gradina, am maruntit pamantul pe o parcela si am semanat morcovi, spanac , ridichi si bob, si am plantat un migdal, o josta, 2 clematite, 1 magnolie,  2 trandafiri pitici si cateva primule. Am tuns si trandafirii si i-am dezmusuroit si am verificat butasii de trandafiri de sub peturi. S-au prins in proportie de aproximativ 70-80%.

Astazi a fost sarbatoare, asa ca am facut pauza, dar maine vine vecina mea si ma va ajuta sa pun cartofii,arpagicul rosu si usturoiul. Usturoiul l-am si desfacut ca sa fie mai usor maine.

Si, in timp ce vecina va planta ce v-am zis mai sus, eu voi masura si voi incepe sa sap gropile pentru pomi si vita de vie,care vor veni Duminica, si pe care saptamana ce vine vreau sa le si plantez.

Asa ca, desi ma gandeam ca, din cauza discopatiei,  voi rata mare parte din insamantari, uite ca am reusit sa rezolv si asta , cu putin ajutor si multa vointa 🙂

Mai am de semanat niste radacinoase, patrunjel, pastarnac, pe care sper sa le seman pana la sfarsitul lunii.

Apoi voi astepta luna ce vine, sa incep semanatul dovleceilor, dovlecilor, fasolei si pepenilor.Dar asta abia pe la jumatatea lunii.Oricum,pana atunci vor creste buruienile, asa ca am destule de facut  🙂 Plus ca voi incepe si plantatul bulbilor de flori.

Va doresc mult spor la treaba in gradinile voastre minunate 🙂

10 gânduri despre „Plantari,insamantari……….

  1. Victoria, eu am semanat pana acum doar salata, ridichi, ceapa si usturoi. tu zici ca ai semanat deja morcovii. asadar, pot fi semanati si ei si patrunjelul de radacina si telina? imi era frica sa nu mai vina vreo frigaraie … 🙂

  2. Imi pare bine sa vad pe cineva care face ceva in gradina si nu sta in casa langa rasaduri. Si eu am pus morcovi, patrunjel, mazare, cartofi, salata, usturoi, spanac, pastarnac.Si imi pare rau ca spanacul si mazarea le-am pus cu doua saptamani, intarziere.
    Si eu am probleme cu spatele- crede-ma, munca placuta din gradina, este cel mai bun medicament.
    Spor la insamantari!

    1. Multumesc frumos.Pai daca stau cine imi face toata treaba?Sanatoasa tun nu o sa mai fiu niciodata,asa ca nu pot sta degeaba 🙂
      Sa stii ca dupa ce muncesc in gradina,se incalzeste spatele si nu ma mai doare asa de rau.Insa cand stau putin pe scaun,iar ma ia durerea.Deci………ar fi bine sa stau numai in gradina :))))

  3. Si noi am pus ridichiile, salata si morcovii. Pentru moment au iesit doar ridichiile si salata. Morcovii inca dormiteaza. Am pus si ceapa verde, ceapa de apa si usturoi si am vazut ieri ca au inceput sa iasa. Voi udati ceapa?Daca da, cat de des avand in vedere ca e inca rece noaptea?

    1. ceapa nu o ud decat daca se incalzeste mai tare,adica peste 23-25 de grade si nu ploua,cam de 2 ori pe saptamana,dar numai cat sa ajunga putina apa la radacini.Altfel putrezeste.Acum nu e nevoie

Lasă un răspuns

