Romanii au talent…in Norvegia


Opriti orice zgomot,dati tare,dar nu la maxim,asezati-va in fotoliu,inchideti ochii si….doar ascultati.
Mie mi-au dat lacrimile.
Am preluat postarea de la Alexandru – http://alexandrone.wordpress.com/2011/03/21/romanii-chiar-au-talent/ – pentru ca cel care canta este un roman GENIAL asa cum rar ne e dat sa intalnim.
Eu m-am bucurat cand am descoperit ca inca se mai nasc asemenea talente in Romania, chiar daca sunt descoperite in alte tari.

14 gânduri despre „Romanii au talent…in Norvegia

    1. Nu stiu de ce ai intrat la spam si abia azi s-a vazut 😦
      Da asa este.la noi este ceva ……… ca la Stan si Bran.Desi ma uit,ca mai sunt si cateva talente.Dar nu ca acesta,intr-adevar

  1. La noi nu se poate! La noi sunt codri mari de brazi….si-atata jale-n casa,…. Cum deschizi tv-ul auzi de becali, de manelisti, de divorturi si alte stiri de canal. Asta stiu Ei, asta transmit. Asta e nivelul, cei buni au murit sau au plecat, dupa cum a spus si pr. Boca. Ce mai RO !

    1. Bine ai venit……….cum sa iti spun? ………..amaratule? :)) cam …dificil pentru mine 🙂
      oricum iti multumesc de vizita
      Da , la noi nu mai e loc de pitzipoance si jmecheri , nici la TV nici in tara in general 😦

  2. vivtoriacus, ma bucur si iti multumesc din suflet, macar nu sunt singur in durerea mea. Poate vom fi mai multi, sper! Macar cu gandul liberi. Cu respect, un amarat,

    1. nu e nevoie sa imi multumesti pentru ca simt la fel ca tine.In afara de cei care profita de pe urma celor ce muncesc cu adevarat in tara asta, cred ca toti simt asa.Din pacate.Si cred ca tara asta nu se mai poate salva decat daca ar veni nemtii sa ne ocupe.

Lasă un răspuns

