Dupa raceala


Această prezentare necesită JavaScript.

In sfarsit am inceput sa ne revenim dupa vreo 10 zile in care am fost raciti cobza, si eu si copiii.  Rebecca inca mai tuseste putin, dar se simte excelent in rest.Nu mai are temperatura si nici nasucul nu ii mai curge. Acum chiar pot rasufla usurata. Dupa ce ca ma luase o criza puternica de discopatie, cu tasare de vertebre, dupa cum am aflat de la doctora mea de familie, am mai trecut si prin faza asta cu raceala care chiar m-a speriat putin, eu nemaiavand vreodata probleme de sanatate cu copiii. Acum au terminat cu tratamentul. Eu inca mai fac pentru discopatia care nu ma slabeste deloc si inca mai tusesc destul de urat. Oricum, ce a fost mai greu a trecut, inclusiv o mica depresie din cauza ca sotul meu drag e atat de departe si mai este inca atat de mult pana va reveni. Ieri am mai cumparat o tona de lemne, ca cele 2 tone cumparate in toamna s-au dus, si caldura inca nu vrea sa vina. Asa ca inca mai fac focul o data pe zi 😦 Sper sa nu ma apuce vara tot facand foc in soba. Totusi, sunt multumita ca acum suntem mai bine, iar copiii mei au, din nou, chef de joaca.

10 gânduri despre „Dupa raceala

Lasă un răspuns

