Clematite si magnolie


Magnolia este de la OBI. Aveau mai multe feluri, dar numai una mi-a facut cu ochiul :))

Această prezentare necesită JavaScript.

frumusetile astea s-au facut comode in casa mea ieri. Asta pentru ca afara e inca frig noaptea, asa ca nu risc sa le plantez acum. Mai astept cam o saptamana.

Si am mai luat si un migdal si o Josta.

12 gânduri despre „Clematite si magnolie

  1. Sa vezi ce drag o sa-ti fie copacelul magnolie!
    Mi-s tare dragi toti pomii infloriti, dar magnolia (magnoliul? ) ma emotioneaza cel mai tare! Poate pentru ca da tonul, cu florile sale aproape incredibile dupa atata gheata si ger.

    1. Ai dreptate
      Intotdeauna il admiram cand treceam pe langa vreunul primavara.Si tare imi doream sa am si eu candva o curte unde sa plantez unul.Si uite ca a venit si momentul acesta 🙂
      Abia astept sa ii vad macar o floricica 🙂

Lasă un răspuns

