Mesaj din Afganistan


” CU TOATA DRAGOSTEA

 

La multi ani, scumpa mea sotie si mama a celor doua minuni, la care bunul Dumnezeu ne-a ales sa le fim parinti. Iti doresc multa sanatate si iti multumesc ca ai grija de ei oferindu-le dragostea ta, facand astfel lipsa mea mai usor de suportat pentru ei. Te saruta dulce de la 3800 km distanta scumpul tau sot si tata al celor doua comori. De asemenea iti multumesc ca m-ai ales si m-ai facut martor la aducerea pe lume a doi ingerasi superbi.”

Acesta este mesajul pe care l-am primit in dimineata aceasta de la sotul meu iubit. M-a facut sa imi dea lacrimile si sa imi creasca tensiunea 🙂

Cred ca imbatranesc si nu mai rezist la emotii puternice :))

Am un sot minunat , si ii multumesc lui Dumnezeu ca l-a pastrat pentru mine. 🙂

18 gânduri despre „Mesaj din Afganistan

  1. Foarte frumos! Sa va ajute Domnul sa vina inapoi sanatos si sa va construiti casuta visata! Data viitoare sa nu-l mai lasi sa plece (desi sunt convinsa ca nici acum nu ti-a fost usor)! Aaaa, sa nu uit: felicitari pentru domnisoara „Copacel”! La cat mai multi si siguri pasi!

    1. Multumesc mult Marilena.Pentru toate urarile 🙂
      Nu l-as mai lasa sa plece.Iti inchipui cum e la tara cu 2 copilasi mici si cu nimeni care sa te ajute cand ai nevoie.Am noroc cu o vecina.Dar abia astept sa treaca timpul si sa imi vina sotul acasa

  2. Imi dau seama cum e, mai ales ca ati apucat si o parte din iarna! Presupun ca nu sta mai mult de 6 luni nu? Mie mi se pare foarte periculos Afganistanul si nici pentru tine nu e floare la ureche sa stai singura la tara cu cei mici. Oricum, desi esti o femeie curajoasa ca-ti asumi toate astea, sa ai grija! De sotul tau nu mai spun…cred ca numeri zilele pana se intoarce!

Lasă un răspuns

