Vine primavara


Asa ca m-am apucat de plantat bulbii de begonii curgatoare.Sper ca, in vara, sa arata exact ca in poze

Trebuie sa incep repicarea rasadurilor.Nu de alta,dar sa le pun si ingrasamant natural in pamant, plus ca trebuie sa plantez rasadurile de rosii mai adanc pentru ca s-au cam desirat.

Intre timp, printre alte lucruri pe care le fac, mai crosetez si cate ceva pentru zana mea. Ca doar vine primavara 🙂Si fac planuri. Sper sa imi si iasa. Imi fac griji mai ales din cauza prognozei, care spune ca vom avea o primavara capricioasa, deci cam la fel ca anul trecut, cand cu greu am reusit sa pun tot ce era de pus in gradina. Anul asta insa, va fi si mai greu, mai ales ca am multe flori si multi pomi si vita de vie de plantat.

Dar…. vom vedea.

2 gânduri despre „Vine primavara

  1. In primul rand,multumesc pentru reclama pe forumul de gradini, in al doilea rand, ca sa iti arate begoniile ca in poza, trebuie sa le tunzi dupa ce vor lastarii, chiar se rupe prima floare care apare (pui mana la ochi),pentru a avea vigoare pentru urmatoarele flori si in al treilea rand, la rosii, daca s-au alungit inseamna ca nu le-ai ridicat la nivelul de lumina corespunzator .
    Poti sa le mai pui pamant in cutiute pana mai sus, pentru ca vor face radacini pe tulpina. Nu este nevoie sa le pui mai adanc, mai bine ridici cutiutele peste nivelul pervazului, si cat mai langa geam. Poti sa folosesti carti sau cutii sa inalti tavile cu cutiute.
    Si in al patrulea rand zana ta de fetita este o scumpete.
    Mai vorbim.

    1. Cu multa placere,desi eu nu o consider reclama.Cand imi place ceva ,spun si altora despre asta 🙂
      O sa le repic si le pun mai adanc in pamant.Stiu ca fac radacini pe tulpina.
      Multumesc frumos pentru „al patrulea rand” 🙂

Lasă un răspuns

