Alte seminte


Pentru ca luna este din nou in crestere, aseara am  pus din nou seminte.De data asta in cutii,cutiute si caserole,pentru a fructifica la maxim spatiul destinat rasadurilor, si asa mic. Plus ca trebuie sa aiba loc aproape de neon, sa aiba lumina suficienta.

Am pus pamant cumparat la sac in caserole, l-am tasat putin cu palma, am pus putina apa,dupa care am pus semintele, in randuri cele de legume , si imprastiate cat mai uniform cele de flori. Cele  foarte mici, de flori,  le-am presat usor cu mana dupa semanare si nu le-am acoperit cu pamant. Celelalte le-am acoperit cu aproximativ 1 cm de pamant , dupa care am presat usor ca sa se lipeasca semintele de pamant.

Am semanat legume si verdeata: rosii Rio Grande, Gogosari Splendid, Ardei lung Cosmin, Vinete Black Beauty, Leustean, Telina de radacina

Si flori: Lobelia curgatoare, panselute, digitalis, impatiens si petunii

Deocamdata am inchis cutiile,sa se mentina pamantul umed ca intr-o sera, pana la incoltire.Cand vor rasari ,le scot capacele si le las la lumina.

16 gânduri despre „Alte seminte

  1. Imi place ideea cu caserolele, si eu fac la fel, din lipsa de spatiu. Anul trecut am avut semintele de ardei in caserole mai lungi si inalte. Nu i-am mai replicat si i-am pus direct in gradina, au crescut frumos.
    Victoria, ai pus o multime de seminte faine, o sa ai o gradina minunata!

    1. Multumesc.Asa sper si eu,sa nu mai fie ca anul trecut.Oricum,chiar si cu 2 copilasi pe langa mine,daca ma va ajuta Dumnezeu,le voi face pe toate.Te pup

  2. Felicitari pentru insamantari si spor la gradinarit!
    Leustean!!!!Mama ce as manca o ciorba cu leustean.Aici nu exista asa ceva.
    As incerca si eu sa fac rost de seminte sa pun dar am auzit ca nu prea se prinde 😦

    1. Ba se prinde ,sa stii.Doar ca trebuie musai facut rasad.Eu am incercat si direct si a iesit foarte putin dupa care s-a topit.Din rasad iese sigur.Doar ca ii trebuie pamant usor umed si ,la inceput,sa fie intr-o caserola unde sa ii creezi efectul de sera.Adica sa aiba capac.

  3. Eu de abia astept sa creasca sa fructifice si sa iti faci magazin on line de Zacusca :)… as cumpara in toata luna 10 borcane :))
    Am luat acum de la Real 5 borcane de zacusca..dar e groaznic de rea… habar n-au aia sa faca zacusca :(..e si amara de la ardei cred :(… poate trebuia sa puna gogosari si ei ca toata lumea..si vinetele iar nu cred ca au fost lucrate cum trebuie… Dai bani si dai degeba..de aia zic..Hai mai repede cu magazinul :))) ca ai avea mare succes cum are Magiunul de Topoloveni.

Lasă un răspuns

