Rasaduri


Asa arata rasadurile mele de ardei si rosii semanate pe 14 Februarie.Rasadurile de flori au murit toate,probabil din cauza caldurii si a faptului ca le-am udat zilnic.Dupa ce am citit la Elisa ca e mai bine sa ramana pamantul putin uscat intre udari,am rarit udatul la 2-3 zile,iar rasadurilor ramase vad ca le place.Au mai ramas doar 2 fire de hibiscus syriacus roz,de care incerc sa am grija.Deocamdata am observat la cateva fire de rosii ca s-au uscat frunzulitele,desi tulpina arata foarte bine.Le-am scos din ladite,iar pe celelalte le-am stropit cu zeama bordeleza.

Rasadurile de ardei arata cel mai bine.

Semintele de vinete albe nu au germinat,asa ca azi am pus altele.

In zilele ce urmeaza voi semana din nou, si legume si flori, avand in vedere ca in aproximativ 10-15 zile voi face si rasadnita afara, si le voi transfera acolo.

Din pacate , la mine , marea problema este spatiul foarte mic in casa.

8 gânduri despre „Rasaduri

  1. Ardeii arata bine ,Victoria ,dar rosiile le vad tare alungite, nu au destula lumina.Eu as incerca ,sa le seman din nou ,direct in rasadnita, acolo o sa aiba lumina suficienta si nici temperatura nu o sa fie asa de ridicata pe cit e in casa.Cel mult o sa rasara mai tirziu !

    1. Rosiile s-au lungit pentru ca le-am pus apa in fiecare zi la inceput si au avut si prea multa caldura.Iar caldura plus apa, am invatat de la Elisa 🙂 le lungeste.
      Lumina au avut destula ca am montat chiar deasupra lor.Oricum voi semana si in rasadnita.Si voi mai pune si in casa cateva zilele urmatoare,ca nu vor sta prea mult in casa.Dupa jumatatea lunii le mut afara.

Lasă un răspuns

