8 luni


Maine,zana zanelor va implini 8 luni.Nu imi vine sa cred cat de repede poate sa treaca timpul.

Acum avem o zana care de 2 zile se ridica singura in fundulet si nu mai cade ca inainte, care spune „mama” si „baba”….. cateodata zice ” mama baba” cand se uita la mine :)) Se pare ca stie ea ce stie 🙂

I-am scos leaganul de la cutie ,  iar David are grija sa ii apese pe buton sa cante muzica si sa o dea in leagan.Ma topesc toata cand ii vad cat de mult se iubesc.Davidnu poate sa stea departe de ea nici o clipa, ii da jucarii, are grija de  ea cand o pun in pat si se aseaza pe margine, spunand ca asa o protejeaza el sa nu cada din pat, ma striga imediat cand sunt in bucatarie daca i se pare ca Rebecca e suparata , iar Rebecca e toata un zambet de cate ori se apropie David de ea. E o incantare sa ma uit la ei.

Se pare ca David isi ia foarte in serios rolul de barbat in casa, si are grija de „fetele lui” , asa cum i-a spus tati 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

22 de gânduri despre „8 luni

  1. ce trece timpul! parca ieri te „certam” ca lucrezi înca în gradina, cu burtica mare-mare! si azi?! Printesa are deja 8 luni! vorbeste si se pregateasca sa „o ia din loc” :)) Curios! eu ma uit în oglinda si nu ma vad mai batrâna :)))
    Sa aveti sanatate si numai bucurii!

    1. hahaha, la fel am zis si noi :)Cel putin zana zanelor este picatura din taticul ei
      Au iesit exact cum ne-am dorit.Se pare ca,acolo sus,cineva ne iubeste 🙂

  2. vai fain mai sunt ca imi vine sa ii mananc nu alta.Bucura-te de ei si de frumusetea lor sunt atat de gingasi si de puri.Dumnezeu sa va aiba in paza pe toti

  3. Victoria, filmuletele tale le urci intai pe youtube sau le pui direct pe blog? Si, daca da, cum? (email me,
    please )
    Scuza-ma pentru off, dar am o urgenta 😀
    Ii pup pe copilasi si-i dragalesc virtual 🙂

Lasă un răspuns

