Declaratie


Această prezentare necesită JavaScript.

Sunt aproape 13 ani de cand ne iubim, si aproape 16 de cand te-am vazut prima data. Te-am iubit din prima zi, si te iubesc si acum, chiar mai mult.

Iti multumesc pentru increderea pe care ai avut-o mereu in mine, pentru copiii minunati pe care mi i-ai daruit,pentru ca esti atat de bun si pentru toate clipele frumoase petrecute impreuna.

TE IUBESC!

12 gânduri despre „Declaratie

  1. doamne cand ma uit la voi si vad atata frumusete si dragoste la un loc desavarsita prin 2 copii absolut superbi nu pot decat sa va doresc tot ceea ce imi doresc pt draga mea familie tot binele din lume si dumnezeu sa va aiba in paza lui.sa fiti fericiti

Lasă un răspuns

