Achizitii


Am inceput sa cumpar bulbi,sa fac comenzi de flori , iar la jumatatea lunii ma duc in Hornback dupa seminte, pamant de flori, folie pentru rasadnita si ce mi-o mai trebui. In pozele de mai sus am bulbi de lalele si narcise.Am comandat din vreo 15 soiuri de lalele si 5 de narcise.Abia astept sa le vad inflorite. Dar, mai intai, trebuie sa se topeasca zapada asta care ma enerveaza. Bine ca s-a incalzit, macar stiu ca nu va dura mult pana sa se topeasca. Numai sa tina vremea buna. Anul acesta vreau sa umplu gradina de flori frumoase.Am mai comandat si 11 trandafiri, 2 clematite si 1 camelie.Vreau sa pun azi seminte de petunii, thunbergia, hibiscus de gradina, cateva de magnolie alba, si multe altele pe care le-am cules eu sau le-am primit de la diferite persoane.Deci treaba este, timp sa am 🙂 . In sfarsit merge si masina, asa ca ma descurc eu cumva. Va doresc o Duminica minunata!

10 gânduri despre „Achizitii

  1. Daca plantezi bulbii de lalele si narcise primavara asta vor inflorii? Si cand le plantezi? Eu am crezut ca doar tomna se pot planta. Spor la treaba, sa ai gradina pe care ai visat-o.

  2. Lalelele nu infloresc decat daca au avut parte de 90 de zile reci. daca au fost tinute la rece, pot inflori. Chiar si 90 de zile la frigider.
    Victoria, tu m-ai intrebat anul trecut de tavite din alea cu alveole? Mai vrei?

    1. Presupun ca cei de la care le-am luat asa le-au tinut.Stiu ca sunt oameni seriosi si daca mi-au spus ca vor inflori,asa este 🙂
      Deocamdata am facut cam multe comenzi,plus ca mai am de luat pamant pentru rasaduri,folie pentru rasadnita si multe seminte,asa ca ma multumesc cu paharele de iaurt ramase de la David.Multumesc frumos

  3. O INTREBARE VA ROG SEMINTE DE MUSCATE CURGATOARE STITI PE UNDEVA? EU AM PUS SEMANAT CATEVA DIN ACELE ERECTE DAR CURGATOARE NU AM GASIT . AM GASIT NISTE BENZI CU SEMINTE LA CEI DE LA BAKER DAR INGROZITOR DE SCUME. AM INCEPUT ANUL CU STANGUL , PT . CA SI COMANDA COMUN DE TRANDAFIRI AM PERDUTO, ASTA E… BULBI DE NARCISE, LALELE….ETC MAI EFITIN DE UNDE , TOT PRINTR-O COMANDA COMUN? MERSI MULT , IMI PLACE CE VAD LA TIME SI MEREU GASESC CEVA DE INVATAT, PUPICI , AMALIA

Lasă un răspuns

