Punct……….. si de la capat


Am reusit sa revin oarecum la normal, si voi incerca sa postez din nou pe blog in mod constant.Am avut treaba multa pana acum, iar de acum in colo voi avea si mai multa, avand in vedere ca incepe sezonul insamantarilor si desigur ca nu vreau sa ratez asta 🙂

Mai am si cateva lucruri de tricotat si crosetat, copii de crescut :)) si treburi de zi cu zi pe care, 6 luni de acum incolo, le voi face singura. Plus ca , imediat ce se va incalzi , voi incepe sa alerg dupa autorizatii, proiect, acte notariale, furnizori si tot ce mai este nevoie pentru a putea incepe sa turnam fundatia casutei noastre. Acesta este cel mai frumos si mai amplu proiect al nostru pe 2011, dupa care urmeaza amenajarea a 1000 m2  si popularea cu tot felul de flori si plante  pentru o armonie perfecta. Iar acest lucru(amenajarea) il voi face in paralel cu toate celelalte.

Va trebui sa ma ocup si de gard intre timp.Trebuie scoasa plasa existenta, care este rupta in multe locuri si inlocuita cu gard de lemn probabil, inca nu stiu sigur.

Sper sa reusesc sa le fac pe toate. Mai ales ca in primavara aceasta Rebecca va face primii ei pasi si va trebui sa ma tin dupa ea, iar David creste vazand cu ochii si, desi este un copil minunat si cuminte , mai face si el mici  nazbatii. Va trebui sa ma ocup cu si mai mare atentie de educatia lui, deoarece in toamna acestui an va merge la gradinita.

Pentru ca iarna asta nu se lasa dusa cu una cu doua, desi m-am saturat de ea pana peste cap, o sa incep semanatul semintelor in casa.Nu pun multe pentru ca nu am mult spatiu, insa cateva din fiecare tot trebuie sa pun. In primul rand seminte de petunii, pentru ca vreau sa imi infloreasca mai devreme decat au facut-o anul trecut. Apoi voi pune si altele. De maine, pentru ca luna va incepe sa creasca, voi incepe  „marea aventura”.

Ii spun asa, din  cauza spatiului mic de care dispun si a faptului ca in anii trecuti prea putine rasaduri semanate in casa mi-au rezistat din cauza caldurii si a luminii insuficiente. Oricum nu ma dau batuta si incerc in continuare.

Azi voi face etichetele pentru pahare. Voi folosi paharele de 125 ml de la iaurtelele mancate de David de anul trecut si pana acuma. Am cumparat si pamant de flori deoarece la pamantul din gradina nu am vreo sansa sa ajung. Initial am vrut sa fac comanda de pastile de turba insa pretul este de 0,4 lei pe bucata iar eu voi avea nevoie in total de cateva sute, asta pentru ca si in rasadnita vreau sa pun  tot in pahare semintele. Asa ca, avand in vedere bugetul, am hotarat ca pamantul de flori cumparat la sac este cel mai convenabil.Anul trecut am semanat in randuri in rasadnita si au fost prea inghesuite, iar cand au mai crescut mi-a fost mila sa le raresc, si nici timp nu prea am avut. Asa ca acum voi pune cate 2-3 seminte la pahar. Mai putin cele din soiurile comandate pe net, din care voi avea putine si mai sunt si destul de scumpe, asa ca acelea le voi pune cate 1 la pahar si sper sa imi rasara si sa reziste toate.

Maine va  voi povesti si voi pune poze cu paharele cu seminte. Asta pe seara ca, intre alte treburi, trebuie sa mai sparg si niste lemne( adica sa le fac mai subtiri , pentru aprins focul) si sa spal niste rufe :))

 

7 gânduri despre „Punct……….. si de la capat

  1. Editura Iona vă invită la un CONCURS
    Cei trei câştigători for primi o carte la alegere şi 30% reducere la un al doilea titlu comandat (dacă doresc).

    Pentru a participa vă aşteptăm pe blogul nostru http://edituraiona.blogspot.com

    Editura Iona a luat chip din dorinţa de a face o trecere lină de la cele ale lumii acesteia la năzuinţele duhului. Conceptul editurii se situează la graniţa dintre tărâmul Dreptei Credinţe şi cel al culturii, încercând să cultive în cititori nu numai o desfătare a sufletului, ci şi să înfăţişeze ochiului omenesc bucuria cărţilor frumoase.

    Editura publică cărţi de teologie ortodoxă, dar şi cărţi pentru copii, încercând să îmbine mesajul creştin-ortodox cu ilustraţii minunate, astfel încât copiii să se simtă atraşi să răsfoiască paginile poveştilor noastre.

Lasă un răspuns

