Iarna …. pe ulita


Această prezentare necesită JavaScript.

A inceput de ieri sa cada….. cate-un fulg…… de fapt au inceput sa cada multi 😦 Si chiar de ieri dimineata.Azi dimineata a inceput mai tare.Si ninsoarea si vantul.Pe la pranz deja se vedea in zare ca un fum de la atata ninsoare si vant. Dupa amiaza insa, s-a oprit , si am iesit afara la o gura de aer proaspat , o bataie cu bulgari baietii , si un om de zapada…. tot baietii , ca eu eram cu Rebecca in brate 🙂  Noroc ca am mai avut un morcov proaspat in frigider si i-au facut si nas omului . Oricum dupa ce l-am aranjat , a sarit cainele pe el si l-a lasat fara basca si fular .Am incercat sa i le mai pun de vreo 2 ori, dar tot la pamant ajungeau, asa ca acum are in cap o galeata de plastic 🙂

Una peste alta, chiar daca nu suport frigul, are si iarna partile ei frumoase.

6 gânduri despre „Iarna …. pe ulita

  1. […] Iarna …. pe ulita Sun Jan 23, 2011 22:40 pm A inceput de ieri sa cada….. cate-un fulg…… de fapt au inceput sa cada multi Si chiar de ieri dimineata.Azi dimineata a inceput mai tare.Si ninsoarea si vantul.Pe la pranz deja se vedea in zare ca un fum de la atata ninsoare si vant. Dupa amiaza insa, s-a oprit , si am iesit afara la […] […]

      1. Nici atunci când le citeşti „micului prinţ” nu-ţi plac? Eu sunt înnebunit şi acum după poveşti! Îmi pare rău când văd cum copiii din ziua de azi citesc tot mai puţin…

Lasă un răspuns

