Lucru de mana (3)


Această prezentare necesită JavaScript.

Aseara am mai terminat un costumas.

Desi este pentru o fetita de 1 an si 2 luni, nu m-am putut abtine sa nu o imbrac cu el pe zana mea.

David a fost foarte incantat de cum ii statea , asa ca a vrut neaparat sa faca o poza cu surioara lui.

Astazi voi incepe altceva.Inca nu stiu ce, dar inspiratie am destula, asa ca nu trebuie decat sa ma hotarasc din ce fir voi face 🙂

18 gânduri despre „Lucru de mana (3)

  1. mai sa fie , parada modei scrie la voi pe blog , ca frumoase mai sunteti gatite asa! 🙂
    Daca nu te superi ( ca doar eu am avut dou fete mici ) o sa-ti dau cateva idei. presupun ca-ti raman destule ghemulete rest de la alte lucrari. Eu aveam intr-o vreme o sacosa din aia mare plina de ramasite. Le faceam plovarase cu manecute si fata in dungulite , unele mai late altele mai inguste dupa cum aveam fir si inspiratie de moment ( nici nu pastram vreo simetrie totul era sa imbin culorile frumos) , Faceam rochite in doua culori cu aplicatii pe poale , Aplicam pe plovarase frunze lucrate tot pe andrea (cu croseta nu m-am descurcat niciodata decat la coltisori) . I-am facut odata Crinei un plovaras de primavara din mohair roz cu torsade pe o parte iar pe cealalta cu un ghiocel aplicat (pleca din spate cu frunza si floarea cobora pe umar in fata) iar mai jos o zambila mov brodata. Imi pare rau ca nu mai am fetele mici – cate idei mi-au trecut prin cap- dar le pastrez pentru nepoti. Hainutele lucrate atunci le-am dat de mult nepoatei mele din partea fratelui (care e si ea mare acum) iar ei le-au dat la randul altor fetite dar promit c-o sa caut niste fotografii sa le postez.

    1. Nu ma supar deloc,chiar ma bucur si abia astept sa vad pozele.De pe net m-am inspirat si pentru costumasele facute pana acum.Nu duc lipsa de idei dar , daca ma pot inspira si din alta parte…. de ce nu?! 🙂

  2. Victoria, postul TV i l-am vandut lui Vantu, revistele mai multor investitori, casele de productie le-am inchiriat, iar de scoala de vedete nu ma mai ocup eu. Ca atare, nu prea mai pot sa-ti fac nicio oferta, imi pare rau! 😀

    1. multumesc frumos.Voi studia 🙂
      Sunt binevenite oricand ideile noi.
      Si eu ador sa crosetez si sa tricotez.Din pacate am niste probleme cu coloana care nu ma lasa sa stau decat putin pe scaun si acum crosetez cate putin,dar sper sa treaca
      O zi frumoasa si tie

Lasă un răspuns

