Gradina 2011


Această prezentare necesită JavaScript.

 

Luni a fost prima zi de gradinarit pe acest an.Nu va pot spune cat de bine ne-am simtit.Cel putin eu, ca imi era un dor de facut ceva in gradina de nu mai puteam.

Pentru inceput, am stropit pomii cu zeama bordeleza cumparata de sotul meu la plic, pentru ca nu mai am timp , cu 2 copilasi , sa stau sa prepar eu solutia, sa o strecor , etc. Asta la plic se pune in apa , se amesteca bine si gata. Se pune in pompa si se stropeste. Am in gradina 4 caisi si un par care sunt pe rod , si alti cativa peri, un piersic , un corcodus galben si 2 pruni brumarii  abia plantati in toamna. Plus cativa arbusti fructiferi si 2 butuci de vie. Am stropit tot. Pentru ca era deja ora 14.00 , nu am mai avut timp sa stropesc si cu solutia uleioasa , pe care o voi lasa pentru o alta zi frumoasa pe care sper sa o prind in curand.

Dupa stropit, am taiat toate tufele de crizanteme si tufanele uscate si am mai curatat putin terenul arat de crengute uscate.

Bineinteles ca ajutorul meu de nadejde a fost , ca intotdeauna , David , iar Rebecca ne-a supravegheat putin din carut , dupa care a adormit la soare ca de….. somnul de frumusete este sfant 🙂

Acum astept primavara sa incep in forta ca mi-e tare dor 🙂

16 gânduri despre „Gradina 2011

  1. O gradina ordonata si organizata – de oameni gospodari.
    Ce sa spun, sa vina primavara mai repede sa ne apucam de treaba ca m-am saturat de lenevit.
    Spor la munca si sa va bucurati de roade in toamna.

  2. Pfuaiii de ai stii cu cata nerabdare astept eu primavara nu ai crede… merg zilnic in poara sa vad daca apare ori ba :(…
    Si imi facusi pofta si cu zeama Bordeleza, de fapt poate fi de ori care zeama..daca are in ea un copanel de pui si 2-3 morcovei e ok 🙂

  3. Ce frumoooos! si în curând tu ai sa sezi la umbra nucului, ai sa dai indicatii si Rebecca si David or sa îngrijeasca gradina :))
    E doar mijlocul iernii Victoria. Activitatea în gradina este buna doar pentru sufletul nostru, natura însa îsi face înca somnul de hibernare

  4. ce frumos!
    o intrebare: voi folositi pentru legume tratamente chimice din comert? am tot primit pe email ceva despre initium si enervinT (numele sub care va fi comercializat in RO) si nu de bine… daca vrei iti fw emailul cu pricina…

    1. Pana acum am stropit numai cu zeama bordeleza.Am citit despre initium si stiu ca e periculos, insa nu avem ce face pentru ca ele vor fi folosite in agricultura oricum si nu de catre cei ca mine, cu gradini familiale, ci de catre companiile mari.Asa ca tot vom „beneficia” de ele.

Lasă un răspuns

