Lucru manual (2)


Inainte de Revelion am terminat costumasul fetitei mele, care acum deja ii este prea mic,caci grasunica mea are 8 kg si 68 cm inaltime la ultima masuratoare efectuata Joi, 6 Ianuarie . 🙂

Asa ca il voi da, insa inainte trebuie sa ma laud cu el.Din pacate, inca nu am acasa pozele cu Rebecca imbracata cu el dar, imediat ce le primesc , ma voi lauda si cu alea, ca prea era frumoasa.

 

10 gânduri despre „Lucru manual (2)

  1. si eu stiu sa crosetez dar nu am asa calitati ca si tine bravo Victoria mai ales ca ai si un super model care sa iti,, prezinte,, creatiile

  2. Eu stiu sa tricotez, chiar foarte bine, dar numai cu firul dupa gat! 😀 la cate lovituri mi-am luat pe degete, n-am reusit sa ma dezvat… Acum e prea tarziu si nici nu mai pare ciudat sa lucrez cu firul dupa gat, cu ghiocei in par si ochelari pe nas! 😀
    Te pup, Victoria!

  3. E super costumasul!Ai transformat printesuca intr-o floare!
    Ce mare a crescut!
    Sanatate,voua!

    Cred ca dupa sarbatori se ivesc problemele:),..si masina mea de spalat isi face de cap,s-a striacat si incarcatorul aparatului foto,deci fara poze,dar ce-i drept ,copiii sunt sanatosi si frumosi.Sunt si eu doar o mamica iubitoare!:)

Lasă un răspuns

