Evrika !!!!


Am gasit cablul de descarcare de la camera foto.Cea stricata 😦

Din fericire merge si la camera video …..care functioneaza 🙂 .

Pierderea cablului de descarcare de la camera video era motivul pentru care nu am mai postat nimic.Sau unul dintre motive.Pentru ca mi s-a stricat si masina de spalat si spal la mana de imi sar fulgii :(((

Plus ca, pe 3 Ianuarie, cand am venit de la Gaiesti,  am descoperit ca nu curgea nici apa caci se formasera dopuri de gheata pe conducte. Asa ca a stat sotul meu drag 2 zile sa curete si sa desfaca la conducte.Acum am apa,dar tot nu am masina de spalat.Dar macar am cablu de descarcare 🙂 si pot pune poze pe blog 🙂

So…….enjoy 🙂

3 gânduri despre „Evrika !!!!

  1. […] Evrika !!!! Tue Jan 11, 2011 11:43 am Am gasit cablul de descarcare de la camera foto.Cea stricata Din fericire merge si la camera video …..care functioneaza . Pierderea cablului de descarcare de la camera video era motivul pentru care nu am mai postat nimic.Sau unul dintre motive.Pentru ca mi s-a stricat si masina de spalat si spal la mana de imi sar […] […]

Lasă un răspuns

