Un cadou minunat de la draga Furnicuta Boscodina-In dar de Craciun


Ma asteptam ca Furnicuta sa imi ofere ceva frumos si bun,si nu m-am inselat.Aici este cadoul ei pentru mine si ii multumesc din suflet:

„Acestea este cadoul meu pentru Victoria , saracuta a fost trasa la sorti sa-mi fie cobai la In dar de Craciun.
Sper din tot sufletul sa ii placa , caci am folosit doar unul din ingredientele ei preferate. M-am gandit la un peste dragut dar saracutul s-ar fi simti singurel intre atatea prajituri . Am vrut sa fie ceva deosebit , un cadou care sa o lasa fara cuvinte , sper sa si reuseasca. 🙂

Ingrediente:
blat:
100g orez expandat
50g unt
100g ciocolata alba
*poate fi inlocuit fara probleme cu un blat de tip pandispan
mousse lamaie:
sucul de la 2 lamai una mare si una mijlocie
coaja de la o lamaie cea mica
3 linguri zahar
2 linguri amidon
2 galbenusuri
colorant alimentar galben
*pentru a se vedea mai bine diferenta dintre creme
400ml smantana pentru frisca
3 linguri zahar
8 g gelatina
mousse de ciocolata alba:
200ml lapte
100g ciocolata alba
2 pliculete zahar vanilat
400 ml smanatana pentru frisca
2 linguri amidon
2 linguri de zahar
8 g gelatina
glazura:
100g ciocolata alba
30 g unt
4 linguri lapte

Se topesc impreuna untul si ciocolata pentru blat se amesteca cu orezul expandat, amestecam bine. Aranjam tot pe fundul tavii prin presare si punem tava in congelator pentru 15 minute.
Preparam mousse-ul de lamaie : sucul de lamaie, coaja, galbenusurile, 3 linguri de zahar se amesteca si se pune amestecul la fiert amestcand in continuu pana incepe sa capete putina consistenta .Se stinge focul si se mai amesteca se va mai intari un pic.Trebuie avuta grija , ca daca se intareste prea tare poate face cocoloase la amestecul cu frisca( trebuie sa rezulte o crema moale mai mult lichida decat solida).Se lasa sa se racoreacsa.

Mousseul de ciocolata se face la fel doar ca amestecam laptele,ciocolata, zaharul vanilat si amidonul pana se intareste un pic.

Se amesteca fiecare crema obtinuta (inca destul de calda ) cu frisca lichida si 3 linguri de zahar in cazul celui de lamaie si 2 in cazul celui de ciocolata si se bat impreuna cu mixerul pana devin spuma . Se dizolva gelatina dupa instructiunile de pe pachet si se amesteca cu fiecare in parte. Se toarna cremele peste blat alternandu-le (se toarna numai in centru in asa fel incat sa se formeze cercuri concentrice).Se lasa in frigider peste noapte .

Ingredientele glazurii se amesteca impreuna pe foc pana se topesc ciocolata si untul- nu se fierb Se lasa sa se raceacsa putin si se toarna peste tort. Se mai lasa tortul 1-2ore in frigider pana se intareste glazura.

Sarbatori fericite, Victoria, alaturi de cei dragi , sarbatori in pace si iubire!”

Un gând despre „Un cadou minunat de la draga Furnicuta Boscodina-In dar de Craciun

  1. […] Un cadou minunat de la draga Furnicuta Boscodina-In dar de Craciun Sun Dec 19, 2010 13:34 pm Ma asteptam ca Furnicuta sa imi ofere ceva frumos si bun,si nu m-am inselat.Aici este cadoul ei pentru mine si ii multumesc din suflet: “Acestea este cadoul meu pentru Victoria , saracuta a fost trasa la sorti sa-mi fie cobai la In dar de Craciun. Sper din tot sufletul sa ii placa , caci am folosit […] […]

Lasă un răspuns

