Top WordPress ????


Dupa cum scrie aici:  http://botd.wordpress.com/?lang=ro ,blogul meu este pe locul 74 intre blogurile de pe WordPress,ca si popularitate.

Mai sa fie,vorba baiatului meu. :)))

Nu prea imi vine sa cred.

O fi adevarat topul asta?Voi ce credeti? Nu ca ar fi vreo mare realizare,dar un pic acolo parca tot mi-ar gadila orgoliul :))))

17 gânduri despre „Top WordPress ????

  1. Victoria draga, iti urmaresc de mult timp blogul.Ma relaxeaza. Te r og sa te uiti mai atenta pe clasamentul
    ://botd.wordpress.com, mai in fat putin.
    Felicitari!

    1. multumesc ca ma urmaresti si ma bucur ca iti place blogul meu.
      M=am uitat de 5 ori si nu am vazut nimic ……cel putin nimic despre blogul meu.Cred ca asta ai vrut sa imi arati….sau nu?

    1. hehe,pai vin pe rand la fiecare ca mie imi place sa ma plimb :))))))))))
      Sau mai bine vorbesc cu Mos Craciun sa castige soacra mea la Bingo,ca tot joaca de la inceput,si imi iau cate o casa langa fiecare dintre voi :)))

Lasă un răspuns

