Fursecuri magice pentru Naina


Datorita  provocarii Boscodinei m-am mobilizat,cam greu ce-i drept :)) , si au rezultat aceste fursecuri minunate,pe care le voi face si de Craciun.

Urmeaza sa va arat maine ce am primit eu cadou de la Furnicuta Boscodina insasi  :)))

Ingredientele magice ale Nainei sunt: scortisoara, vanilia, ciocolata,caramel, nuci, miere,portocala, banana

Prin urmare,m-am conformat ,si am folosit asa:

500 g faina

2 oua

150 g unt

50 g unt de arahide

200 g zahar

1 ciocolata simpla taiata bucatele cu cutitul

cateva nuci tocate marunt

1 pliculet amoniac pentru prajituri

un praf de sare

1 fiola esenta de vanilie

coaja si zeama de la o portocala

2 banane coapte bine,facute piure

Pentru decor,am folosit la unele fulgi de cocos si la celelalte am facut un topping de caramel din 50 gr zahar caramelizat pe foc la care am adaugat o lingura de unt,am amestecat pana s-a incorporat bine untul,apoi cu lingura am lasat sa curga fasii subtiri de topping pe fursecuri.

Pentru ca nu sunt atat de experta la dulciuri,dar mai ales pentru ca ,de cand s-a nascut Rebecca,totul este in ritm de „speedy Gonzales”,am amestecat rapid toate ingredientele pana am format o coca suficient de tare.Daca este nevoie se mai adauga putina faina,deoarece aluatul poate fi mai moale in functie de cat de mari sunt ouale si portocala.

Se  lasa aluatul 30 min-1 ora la frigider pentru a se intari.

Oricum ,va sfatuiesc sa reduceti la jumatate cantitatile daca vreti sa va iasa numai o tava de fursecuri.Eu am facut 2…….sa fie  :))

Am format cu palmele umede bile din aluat pe care le-am dat prin nuca de cocos si le-am pus in tava.Am introdus tava in cuptorul deja incins si le-am lasat 25 min la foc potrivit.In timpul coacerii se lasa si se intind putin,nu mai raman sub forma de bile.

Cele cu topping de caramel nu le-am mai dat prin nuca de cocos ci le-am stropit fierbinti ,dupa ce s-au copt, cu toppingul,care se intareste putin pe ele.

Se servesc alaturi de o ceasca  ciocolata calda  cu scortisoara 🙂

O minune de fursecuri. Nu foarte aratoase insa minunat de gustoase.

3 gânduri despre „Fursecuri magice pentru Naina

  1. […] Fursecuri magice pentru Naina Sat Dec 18, 2010 20:53 pm Datorita  provocarii Boscodinei m-am mobilizat,cam greu ce-i drept ) , si au rezultat aceste fursecuri minunate,pe care le voi face si de Craciun. Urmeaza sa va arat maine ce am primit eu cadou de la Furnicuta Boscodina insasi  :))) Ingredientele magice ale Nainei sunt: scortisoara, vanilia, ciocolata,caramel, nuci, miere,portocala, banana Prin urmare,m-am conformat ,si am […] […]

  2. Multumesc mult pentru asa minunatii….fursecurile sub orice forma sunt preferatele mele. Le voi servi impreuna cu ciocolata calda….sper ca este tot pentru mine….:-)) Multumesc inca o data! Te pup!

Lasă un răspuns

